Goedendag,mede fokker`s
Liep ik vandaag op de sloop even rondt te kijken en wat zag ik daar staan allemaal tunninmg auto`s van team tovenaar dus ik denk wat komen ze bekend voor blijkt nou zijn het die auto`s die je bij tmf kon winnen hier onder een stukje er over ....
Het televisiekanaal TMF (MTV Networks) bestaat 10 jaar en sinds de begindagen van de zender stond de 9 in de bug rechtsboven in het scherm. Een paar jaar geleden is deze echter weggegaan. Discovery Channel zag de kans op de 9 te pakken en startte een actie waarbij kijkers een auto konden winnen als ze Discovery op 9 zetten. Het lef! Want de 9 is natuurlijk van TMF. Tijd voor een tegenactie...
TMF geeft daarom aan één persoon niet één maar negen compleet getunede auto's weg. Een compleet wagenpark dus, compleet met een PlayStation en een DVD navigatiesysteem.
Kijkers moeten via de website adressen insturen waar zij TMF op 9 hebben gezet. Degene die bovenaan staat aan het einde van de actie en waarbij op alle adressen TMF op 9 staat wint de hoofdprijs! De hele actie wordt ondersteund door promo's op de zenders van MTV Networks en door speciale uitzendingen van het programma Play met VJ Miljuschka.
Jor-On v6 (2005)
Voor wie het nog niet geloofd hier een aantal foto`s er van...
ik heb er paar niet kunnen nemen stonden op de sloop band waren ze aan het strippen
We missen alleen nog een gele auto met palm bomen aan de zeikant en wat ook op viel dat was dat allemaal oude auto`s waren.