ik zie kuijt liever op z'n eigen plek staan. Die gozer zwerft het hele veld over zodra het een beetje stroef loopt, waardoor je je aanspeelpunt in de spits kwijtraakt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Kuijt is een ideaal aanspel punt. Ik zou Kuijt bijv wel eens op 10 willen zien...
owh ja, die speelde er ook nog af en toe.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
sonk? ajax...
quote:In De Telegraaf staat vanochtend het bericht dat matchwinner Dirk Kuyt een steeds grotere bedreiging wordt van Ruud van Nistelrooy. Gisteren was de geboren Katwijker één van de weinige spelers die niet in de malaise werd meegetrokken van het matige oefenduel tegen Ecuador (1-0). In de eerste heft onderscheidde hij zich met zijn werklust, de tweede helft liet hij zien ook voetballend gevaarlijk te zijn.
Volgens de ochtendkrant zal Van the Man steeds meer moeten gaan vrezen voor zijn plek. “Het voordeel van aanvallers als Robben en Kuyt, bijvoorbeeld ten opzichte van iemand als Van Nistelrooy, is dat ze onvoorspelbaar zijn, onafhankelijk van medespelers en vanuit alle posities in de aanval een wedstrijd kunnen beslissen.”
“Uiteraard hoeft Kuyt niets te vrezen en staat hij boven iedere discussie verheven. Voor hem spant het erom of Van Basten hem als centrumspits of buitenspeler ziet. Kuyts voorkeur gaat uit naar de stek centraal in de aanval, de natuurlijke positie van de 25-jarige Feyenoorder,” zo meldt De Telegraaf.
quote:Duitsland
"Mag ik u ook wat vragen", aldus Van Basten nadat hij verteld had dat het hij veel goede centrumspitsen kan oproepen. "Wat heeft Duitsland tegen Italië gespeeld?" De bondscoach keek verbaasd op toen veel aanwezigen hard begonnen te lachen. Van Basten was namelijk echt niet op de hoogte van de einduitslag. "Italië heeft met 4-1 gewonnen", aldus de Duitse journalist. Van Basten: "Sorry, dass habe ich nicht gewusst."
gek he? Jaliens had niets te doen geloof ik. Hele wedstrijd niet gezien.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
iig die eerste 2 wel... Jaliens viel nog mee....
makkelijk debuut dan hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
gek he? Jaliens had niets te doen geloof ik. Hele wedstrijd niet gezien.
toch zie ik liever een Ooijer of Reiziger op die positie ronddartelen, dan Kew Jaliens.quote:
What about Oude Kamphuis?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
toch zie ik liever een Ooijer of Reiziger op die positie ronddartelen, dan Kew Jaliens.
shit, daar gaat m'n reputatie als Ajax-fanboy
dus liever....ehh....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik zie liever Davids dan Maduro, maar weer liever Sneijder dan Bommel en liever vd vaart dan davids...
Je wilt 4 4 3 spelen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:44 schreef SocialDisorder het volgende:
Liefst zie ik:
Sar
Ooijer Boula Mathijsen Emanuelson/Gio (afhankelijk van wie in vorm is)
MIddenveld
Kuijt Huntelaar Robben
Het middenveld is sterk afhankelijk van de tegenstander. Rechts is vBommel toch wel redelijk zeker, met De Jong uit vorm en Kromkamp zonder speelminuten.
Centraal kun je kiezen voor vdVaart, of Sneijder voor creatiever middenveld. Maduro en Davids zijn dan weer opties voor een controlerender middenveld, maar ook nog met voldoende opties naar voren. Links kun je kiezen voor Davids, Cocu of vdVaart, afhankelijk van de tegenstander, en zijn strijdwijze.
De aanval zie ik overigens niet als een strikte linkerflank-centrumspits-rechterflank formatie, maar eerder zoals bij Barcelona; er staan drie man voorin, en ze vullen zelf de positie creatief in. Dat is enorm moeilijk tegenaan te verdedigen, zeker met een opkomend middenveld.
het liefst 11-11-11, maar ja, je kan niet alles hebbenquote:
En zijn De Jong, Van Bommel én Kromkamp degenen die in aanmerking komen voor de rechtshalf positie?quote:
Van Bommel - vd Vaart / Sneijder - Maduro / Davids - Davids / Cocu / vd Vaartquote:Het middenveld is sterk afhankelijk van de tegenstander. Rechts is vBommel toch wel redelijk zeker, met De Jong uit vorm en Kromkamp zonder speelminuten.
Centraal kun je kiezen voor vdVaart, of Sneijder voor creatiever middenveld. Maduro en Davids zijn dan weer opties voor een controlerender middenveld, maar ook nog met voldoende opties naar voren. Links kun je kiezen voor Davids, Cocu of vdVaart, afhankelijk van de tegenstander, en zijn strijdwijze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |