beetje laat maar met vrienden is het tof als je die hebtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:41 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Co op heb ik nog niet gadaan.
Of mensen gevonden die daar zin in hebben.
Zelf heb ik morrowind gekocht voor de pc. En ik vond het geen ruk aan zonde van me 1.50.quote:
precies de reden dat ik nog twijfelquote:Op zondag 26 februari 2006 16:58 schreef Ipho het volgende:
[..]
Zelf heb ik morrowind gekocht voor de pc. En ik vond het geen ruk aan zonde van me 1.50.
Toen heb ik me pre-order maar verwijderd.
Lijkt me erg kut worden. GTA:SA maar dan alleen maar het deel in Los Santos, ofwel het deel dat niet leuk wasquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Lijkt me erg kut worden. GTA:SA maar dan alleen maar het deel in Los Santos, ofwel het deel dat niet leuk was. Oh en geen vliegtuigen
.
Het is vooral bloemen en paddestoelen plukkenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het inhoudt, daarom laat ik m liggen
Ik dacht dat je het bij hield. Nou ja vooruit, hier mijn nieuwe gamercard danquote:Op zondag 26 februari 2006 15:14 schreef peristilius het volgende:
Ik moet toch niet alle topics van afgelopen week gaan doorspitten voor gamercards he?
Ik was een week op vakantie, dan gaat het een beetje lastig.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:58 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het bij hield. Nou ja vooruit, hier mijn nieuwe gamercard dan![]()
Als je die zou willen vervangen voor mijn oude.
[afbeelding]
Het is je vergevenquote:Op zondag 26 februari 2006 18:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik was een week op vakantie, dan gaat het een beetje lastig.
Tenzij er in mijn afwezigheid nieuws over is geweest is er nog niets over bekend, helaas. Ik ben ook benieuwd, Forza was erg tof.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:31 schreef GSi het volgende:
Is er al nieuws over Forza 2? Google levert niks concreets op en als Forza Addict ben ik echt superbenieuwd
Ik hoop op wat meer auto's en echte banen. Voor de rest moeten ze niks doen aan de handlingquote:Op zondag 26 februari 2006 19:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tenzij er in mijn afwezigheid nieuws over is geweest is er nog niets over bekend, helaas. Ik ben ook benieuwd, Forza was erg tof.
Als je PGR3 realistisch vond moet je er inderdaad niet aan beginnen.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:39 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb me met PGR3 laten verleiden. Met een eventuele Forza 2 gaat dat absoluut niet meer gebeuren. Realistische racegames zijn niks voor mij.
Vanaf Burnout ga ik het trekkenquote:Op zondag 26 februari 2006 19:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je PGR3 realistisch vond moet je er inderdaad niet aan beginnen.
Er mogen inderdaad wel meer tracks in, dat waren er gewoon te weinig in deel 1. Auto's vond ik op zich wel genoeg, maar meer is altijd beter.
Nee, auto's zijn sowieso niet mijn idee van een vermakelijk spel. Ik vind autorijden hartstikke leuk, maar dan wel gewoon in mijn eigen auto in het echt.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:47 schreef Retuobak het volgende:
Full Auto niks voor je H.Flick? Best vermakelijk spel
Heb je een linkje voor me?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:48 schreef twi het volgende:
Ben maar eindelijk begonnen aan het downloaden van die eerste missie video van Ghost Recon, damn zeg, dat duurt gewoon nog een uur, langzame server. Ik ben toch best benieuwd namelijk, dan zie ik het eerste levelmaar gespoilered![]()
Ghost_Recon_3_3 400 mbquote:Op zondag 26 februari 2006 19:48 schreef twi het volgende:
Ben maar eindelijk begonnen aan het downloaden van die eerste missie video van Ghost Recon, damn zeg, dat duurt gewoon nog een uur, langzame server. Ik ben toch best benieuwd namelijk, dan zie ik het eerste levelmaar gespoilered![]()
Bij Forza wil ik eigenlijk gewoon meer dat je de SP career echt online kunt doen, laten we zeggen met collisions off. Want met collisions on is natuurlijk een illusie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |