quote:Op zondag 26 februari 2006 10:51 schreef Bastard het volgende:
Zo.. iemand die mijn DOA4 wil ruilen met zijn CoD2?
Na de demo en de aankomende MP patch toch zin erin gekregen?quote:Op zondag 26 februari 2006 10:51 schreef Bastard het volgende:
Zo.. iemand die mijn DOA4 wil ruilen met zijn CoD2?
Nee wil het spel wel SP uitspellen maar DOA4 ook kwijtquote:Op zondag 26 februari 2006 10:53 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Na de demo en de aankomende MP patch toch zin erin gekregen?
Eerst GRAW en dan dezequote:
Je moet echt goed uitkijken en Oblivon niet kopen alleen voor de graphics. Het is absoluut geen spel dat iedereen leuk gaat vinden.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Oblivion ziet er goed uit, ff kijken wat het precies in houd
Het feit dat je graphics boven gameplay verkiest zegt al veel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
alleen als die mooi is.. wat heb je aan een spel met grafische dingen van een n64
Heb jij PES5 nog? Want volgens mij vond jij die weer wat minder, toch? Anders moet je weer es online komen manquote:Op zondag 26 februari 2006 14:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ah, okay.
Je mist gewoon de skills dus. Dat kan. Dat heb ik met racen bijv..
Maar een echte voetballiefhebber kiest voor PES juist omdat het zo realistisch is.
Het is realistischer, moeilijker, maar dat geldt niet alleen voor jou. Bovendien is het veel leuker spelen op den duur. Bij PES4 kon je vanaf eigen helft met hakballetjes, strakke passes en een direct schot uit de draai met 7 balcontacten zo scoren. Dat kan niet meer, waardoor het meer tactiek vereist. Als je het eenmaal gewend bent is het zeker niet minder leuk gewordenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:10 schreef jorienvdherik het volgende:
ja pes4 vond ik wel goed ook veel gespeeld, maar 5 is klote vind ik met bal aannemen, en ook die scheids die telkens fluit
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je moet echt goed uitkijken en Oblivon niet kopen alleen voor de graphics. Het is absoluut geen spel dat iedereen leuk gaat vinden.
Ik wacht wel tot eind maart een koop het dan 2e hands over van iemand. Als het me dan niks lijkt kan ik die altijd doorverkopen zonder al teveel verlies.quote:
Ik heb geen idee wat het inhoudt, daarom laat ik m liggenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je moet echt goed uitkijken en Oblivon niet kopen alleen voor de graphics. Het is absoluut geen spel dat iedereen leuk gaat vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |