PDZ is best wel aardig tot aan level 6 daarna word het eentonig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
EDIT: Ik heb trouwens PDZ gekocht. Ik snap niet wat er over te klagen valt, is toch een lekker spel? Online nog niet geprobeerd trouwens, ga ik vanavond even doen.
Mja co-op is het ook heel vet Ik vermaak(te) me met het spel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:38 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
PDZ is best wel aardig tot aan level 6 daarna word het eentonig.
Online is ie goed te doen.
Ik vind een RGB kabel wel een must.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:35 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb net 2100 punten gekocht, meteen Geometry wars gekocht.
En nog wat gamerpictures+thema
Maar ik zag in de Gameshop ook nog eens de RGB kabel staan, is die echt 25 euro waard?
Zoja, wat is het duidelijke verschil, dan kan ik er zo nog 1tje kopen.
Co op heb ik nog niet gadaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:39 schreef Ipho het volgende:
[..]
Mja co-op is het ook heel vet Ik vermaak(te) me met het spel.
Dan nu de flauwste grap:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Lees trouwens dat deze gast 25 uur heeft gekampeerd om als eerste een Xbox 360 te hebben.
[afbeelding]
Zitten allemaal gaten in die Xbox 360.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Lees trouwens dat deze gast 25 uur heeft gekampeerd om als eerste een Xbox 360 te hebben.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |