je moet ook niet zonder rijbewijs in een auto zonder instructeur stappenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:25 schreef Jim.Beam het volgende:
M'n rijinstructeur zegt dat ie me heeft zien rijden in m'n auto. Wat opzichwel kan kloppen. Nu zat ie vanochtend dus de hele tijd chagrijnig te doen en als ik hem iets vroeg was het van: 'Ja je kan blijkbaar toch al autorijden, zoek het zelf maar uit'![]()
Wat een pik zeg.![]()
Vriend van me heeft z'n rijbewijs.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:27 schreef muzas het volgende:
[..]
je moet ook niet zonder rijbewijs in een auto zonder instructeur stappen![]()
6 jaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:28 schreef Salvad0R het volgende:
je bent waas gast.
alsje genaaid wordt met joyriden mag je 5 jaar je rijbewijs niet halen.
Prutser .
Je lijkt m'n pa wel, die heet ook Jos.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:28 schreef Joz het volgende:
biljkbaar heb jij geen flauw benul van de risico's die je loopt, denk je dat de verzekering ook maar 1 cent betaald als jij zonder rijbewijs iets vernield (al dan niet materieel).
Dan kan die vriend toch rijden ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:28 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Vriend van me heeft z'n rijbewijs.![]()
Ach tis wel een toffe vent. Alleen nu hebben we een beetje fittie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:29 schreef Camplo het volgende:
Gewoon meteen switchen van rijschool. Niet moeilijk doen.
3dubbel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:30 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Dan kan die vriend toch rijden ?
Rijbewijs is niet hetzelfde als instructeur, daar heb je een extra certificering voor nodig. Daarnaast betwijfel ik of jouw auto dubbele bediening heeft.
zo vader zo zoonquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:29 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Je lijkt m'n pa wel, die heet ook Josti.![]()
Ik heb een eigen oato.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:30 schreef EdPowers het volgende:
Ik hoop dat je gepakt word, en daarna weer als je besluit zonder rijbewijs te gaan rijden en je je pa's auto tegen een boom parkeert. En dan hoop ik ook nog dat ie niet een watje is en je laat betalen!!!
een verstandige jos voedt zijn zoontje iets beter opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:31 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Nee die is zo'n verstandige Jos.
Heeft ie niet zo veel tijd voor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:32 schreef bonke het volgende:
[..]
een verstandige jos voedt zijn zoontje iets beter op
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:33 schreef Evie het volgende:
Sukkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
krijg je he, dag in dag uit in et koorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:33 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Heeft ie niet zo veel tijd voor.![]()
Daarom.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:34 schreef Skv het volgende:
Rijden moet je zelf weten.
Die leraar moet gewoon zn eigenwijze bek houden, hij krijgt geld om les te geven, dan moet hij dat ook doen.
Hihiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:35 schreef bonke het volgende:
[..]
krijg je he, dag in dag uit in et koor
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:34 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]Tja, het kan me echt geen reet schelen als jij jezelf dood rijdt, moet je helemaal zelf weten, maar je bent niet alleen op de weg en je brengt anderen in gevaar, je kan lullen wat je wilt maar dat recht heb je gewoon niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
Sorry.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:36 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Tja, het kan me echt geen reet schelen als jij jezelf dood rijdt, moet je helemaal zelf weten, maar je bent niet alleen op de weg en je brengt anderen in gevaar, je kan lullen wat je wilt maar dat recht heb je gewoon niet.
Dat zou waar zijn als je alleen jezelf in gevaar bracht, maar dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:34 schreef Skv het volgende:
Rijden moet je zelf weten.
das toch niet erg als je dan mietje zegt ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk maar uit, hij is een agent in spe
Ja ik. Hij draagt pantalons.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:39 schreef Salvad0R het volgende:
sla m gewoon op zn wang.
je moet duidelijk laten weten wie de broek aanheeft .
Ik hoop dat jij flink met je bek tegen de stoeprand word aangeramdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:30 schreef EdPowers het volgende:
Ik hoop dat je gepakt word, en daarna weer als je besluit zonder rijbewijs te gaan rijden en je je pa's auto tegen een boom parkeert. En dan hoop ik ook nog dat ie niet een watje is en je laat betalen!!!
Krijg je straks een bekeuring voor het beledigen van een agent in spequote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:39 schreef bonke het volgende:
[..]
das toch niet erg als je dan mietje zegt ?
Aspirant ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Krijg je straks een bekeuring voor het beledigen van een agent in spe
de opa van een neef van me hamster ook...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:28 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Vriend van me heeft z'n rijbewijs.![]()
Ik wil wedden voor 10 euri dat jij eerder een boom raakt dan mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:46 schreef muzas het volgende:
[..]
de opa van een neef van me hamster ook...
betekent niet dat ik zomaar andere mensen dood mag gaan rijden!
Doe die boom de groeten, josti!![]()
Ik heb er best 10 euro voor over om jou tegen een boom te zien knallenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:48 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ik wil wedden voor 10 euri dat jij eerder een boom raakt dan mij.![]()
Ik heb geen kinderenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:32 schreef bonke het volgende:
[..]
een verstandige jos voedt zijn zoontje iets beter op
Impotente Jos.quote:
Dikke vette onzin, ik ken iemand die al 10 jaar zonder rijbewijs rijd. Die krijgt alleen af en toe een boete voor rijden zonder rijbewijs.quote:
Agent in spe uit de YMCA?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk maar uit, hij is een agent in spe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |