quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:01 schreef Trolliebus het volgende:
wat denk je zelf, wat de fuck moet ik in venlo. Kut stad tegen duitsland. Er wordt zelfs duitsgesproken
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:01 schreef Trolliebus het volgende:
wat denk je zelf, wat de fuck moet ik in venlo. Kut stad tegen duitsland. Er wordt zelfs duitsgesproken
Venloquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:01 schreef Trolliebus het volgende:
Nee hoor ik ga vanavond al los. Kom uit Den Bosch. Maar waarom in godsnaam Venlo??quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:12 schreef Rekkie het volgende:
Ik mis de optie:
Ik ben een puike jonge man van boven de rivieren, die niet aan het gepauper mee doet.
In Venlo is het te doen morgen! De Brand Beer Boëtegewoëne Boetezitting is een drukbezocht evenement (tienduizenden mensen in de stad), verschillende podia, oerslechte edoch briljante carnavalsmuziek, veel bier (Brand of course) en veel geile moccelsch. Wat wil je meer?quote:
Carnaval is voor mietjes!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:50 schreef Dirktator het volgende:
[..]
In Venlo is het te doen morgen! De Brand Beer Boëtegewoëne Boetezitting is een drukbezocht evenement (tienduizenden mensen in de stad), verschillende podia, oerslechte edoch briljante carnavalsmuziek, veel bier (Brand of course) en veel geile moccelsch. Wat wil je meer?
Bovendien is er zelfs een Zoepkoel Express voor de mensen uit het Zuiden:
Heerlen 8.05 uur
Geleen Oost 8.19 uur
Sittard 8.29 uur
Roermond 8.48 uur
Weert 9.04 uur
Aankomst Venlo 10.07 uur
Terugreis Venlo 15.28 uur
![]()
Komt allen!
Ach, die incest-pyama-parties in jouw dorp Urk zijn inderdaad niet te vergelijken.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:57 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ach, die incest-pyama-parties in jouw dorp Urk zijn inderdaad niet te vergelijken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |