quote:
Dan bij Galjaard!!!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:37 schreef Carda het volgende:
ouwe markt! weeeh!
maar eeuh over het werk mojave: nee daar werk ik nie haha
Mja ik geef het op, dacht dat aan die kant alleen die twee bedrijven zaten maar helaas.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:52 schreef Carda het volgende:
Nope.. haha kom je denk ik nie snel achter.. zijn zoveel bedrijven he
Hey, ik ben een goede vriend van Derek, en ik vroeg me af waarom je die vette VW hebt weg gedaan, met die A8 velgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:11 schreef Mojave het volgende:
Haha oke... nou volgens mij is het ook wel vrij duidelijk uit welk huis ik de foto's maak![]()
Haha, ik denk trouwens dat je naast die italiaan zit van pulcinella! met die plantenbakken voor de deur ;-)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:13 schreef Carda het volgende:
Zeker! Hahaha
Ik zat net al te kijken of ik je kon spotten.
Halloooo, nou ik rij zo'n 750km per week en dat was met een VR6 iets te duur!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hey, ik ben een goede vriend van Derek, en ik vroeg me af waarom je die vette VW hebt weg gedaan, met die A8 velgen.![]()
Weet nie of jullie mij kennen, heb m'n ex meegeholpen haar appartement te fixen ensow in 2004..dus vanaf 2004 tot eind 2006 was ik geregeld te vinden bij die kruisingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |