abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35437939
Ons internet van speedlinq loopt eind maart af, wij alles netjes vroegtijdig stop zetten enzo, krijgen we te horen dat we eerst nog een maand door moeten gaan met deze verbinding enzo Vervolgens zien wij een leuke aanbieding, ook van speedlinq, 9.95 per maand, snelheid 3070/1024 ofzow, zonder dat er een addertje onder het gras zit, KRIJGEN WE INEENS TE HOREN DAT DAT ALLEEN VOOR NIEUWE KLANTEN GELD Dus wij bellen naar dat 70 cent per minuut nummer van hun, waarin je een kwartier in de rij staat, kunnen we zelfs niet zorgen voor een soepelijk overgang Nu zitten we in mei 3 weken zonder internet GVD

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymanNL op 24-02-2006 12:11:09 ]
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_35437965
Oeps Klaagbaak topic
Kan een mod hem verplaatsen Ik dacht dat ik in klaagbaak zat
Feedback-klaagbaak, ongeveer het zelfde
pi_35438005
soepelijk
pi_35438170
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:50 schreef Scorpie het volgende:
soepelijk
idd
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:10:24 #6
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_35438615
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ons internet van speedlinq loopt eind maart af, wij alles netjes vroegtijdig stop zetten enzo, krijgen we te horen dat we eerst nog een maand door moeten gaan met deze verbinding enzo Vervolgens zien wij een leuke aanbieding, ook van speedlinq, 9.95 per maand, snelheid 3070/1024 ofzow, zonder dat er een addertje onder het gras zit, KRIJGEN WE INEENS TE HOREN DAT DAT ALLEEN VOOR NIEUWE KLANTEN GELD Dus wij bellen naar dat 70 cent per minuut nummer van hun, waarin je een kwartier in de rij staat, kunnen we zelfs niet zorgen voor een soepelijk overgang Nu zitten we in mij 3 weken zonder internet GVD
...heb jij jezelf aangesloten op internet?

ontopic: kut voor je
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:13:33 #7
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_35438722
Nooo wat moeten we doen zonder de 'blijheid' van ons allen Bernie?

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_35438810
speedlinq is ook een kut provider, ze proberen je altijd te naaien
pi_35439090
Tis bij elke provider zo dan je wel duurdere abo's kan afsluiten maar niet meer naar goedkoper kan
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_35439416
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:16 schreef big_al het volgende:
speedlinq is ook een kut provider, ze proberen je altijd te naaien
Heb nu een tijdje Speedlinq en ken meerder mensen die bij Speedlinq zitten, maar ik heb nog nooit één klacht gehoord. Zelfs mijn geld van de voordeel-actie heb ik zonder problemen teruggekregen.
Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
pi_35439445
Ik hoor ook kutverhalen over Speedlinq. En dat overstappen is een drama. Echt kut dat dat niet fatsoenlijk geregeld kan worden.
pi_35439658
En wat is het verschil tussen de verschillende abo vormen?
Waarom zou je een comfort 1500 nemen als je voor hetzelfde geld een all-inn 5120 hebt, en dat zonder data limit..... ik niet snap
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:27:43 #13
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_35440874
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:48 schreef Drpete het volgende:
En wat is het verschil tussen de verschillende abo vormen?
Waarom zou je een comfort 1500 nemen als je voor hetzelfde geld een all-inn 5120 hebt, en dat zonder data limit..... ik niet snap
Ik weet het ook niet, maar misschien heeft het met looptijd ofzo te maken?
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  Moderator vrijdag 24 februari 2006 @ 13:29:42 #14
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:30:57 #15
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_35447621
Bernie wat doe je nou men.!1!!11!!1
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 17:36:00 #16
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_35450097
Bij alle providers wordt je gewoon genaaid...

Onlangs hebben we hierthuis Versatel ADSL opgezegd omdat we op UPC overgestapt zijn.. (combo met Digi tv, phone, kabel internet)
Bel je die lui van Versatel op, zeggen ze doodleuk dat ze een ander abbonement voor je in de aanbieding hebben waarmee je 10 pleuri per maand goedkoper uitbent voor een snellere verbinding... leuk, dat ze daar pas mee komen op het moment dat je net je abbo opzegt... iets eerder jou als klant voordeliger uit laten zijn zat er niet in
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_35463957
Speedlinq, huilen ook ruim een jaar geleden aan willen vragen.. gelukkig nooit gelukt. Na driekwart 1e brief gehad.. of ik annuleringskosten wilde betalen Eerste schrijven wat ik ontving haha..
administratie daar!
pi_35472107
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:29 schreef jitzzzze het volgende:
Dus je bent binnenkort 3 weken weg? Nou, dat zal iedereen erg vinden
Jullie niet, maar mijn GAM vriendjes en vriendinnetjes wel
  Moderator zaterdag 25 februari 2006 @ 12:10:13 #19
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:47:38 #20
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35473457
een aanbieding telt inderdaad vaak niet als je in het half jaar ervoor al klant was (geweest).
Lijkt me op zich redelijk.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_38463876
Ik heb nu sinds 2 weken een Speedlinq internet+telefonie aangevraagd en ook de dedicated lijn via Speedlinq zodat ik alles op 1 factuur heb, leek mij wel zo prettig. Nu moest ik wel even een paar dagen met mijn mobiele telefoon bellen aagezien het een paar dagen zou duren voor Speedlinq bellen overgezet was.

Nu ben ik dus bijna een maand verder en heb een Internet verbinding die steeds wegvalt en de telefonie doet het nog steeds niet..

Maarja met een mobiele telefoon kan je natuurlijk geen klantenservice van 0,70 cent per minuut gaan bellen. Ik heb zo al 2 kaarten van 20 EURO versleten en weiger nog om te bellen.

Daarom voor mensen die het ook niet zien zitten om die dure lijn te bellen heb ik hier het faxnummer

Fax: 050-5200499

Televisieweg 2
1322AC Almere

Ook vraag ik mij af of mensen weten of ik nu mijn geld terug zou kunnen krijgen en de boel kan beeindigen.. Ik zie dit echt niet meer zitten met Speedlinq.
pi_38465406
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 07:21 schreef Scan het volgende:
Ik heb nu sinds 2 weken een Speedlinq internet+telefonie aangevraagd en ook de dedicated lijn via Speedlinq zodat ik alles op 1 factuur heb, leek mij wel zo prettig. Nu moest ik wel even een paar dagen met mijn mobiele telefoon bellen aagezien het een paar dagen zou duren voor Speedlinq bellen overgezet was.

Nu ben ik dus bijna een maand verder en heb een Internet verbinding die steeds wegvalt en de telefonie doet het nog steeds niet..

Maarja met een mobiele telefoon kan je natuurlijk geen klantenservice van 0,70 cent per minuut gaan bellen. Ik heb zo al 2 kaarten van 20 EURO versleten en weiger nog om te bellen.

Daarom voor mensen die het ook niet zien zitten om die dure lijn te bellen heb ik hier het faxnummer

Fax: 050-5200499

Televisieweg 2
1322AC Almere

Ook vraag ik mij af of mensen weten of ik nu mijn geld terug zou kunnen krijgen en de boel kan beeindigen.. Ik zie dit echt niet meer zitten met Speedlinq.
Wij hebben deze maanden echt gigantisch veel gezeik gehad met speedlinq, eerst konden ze ons abonement niet over zetten op een andere van hun, omdat de actie alleen maar voor nieuwe klanten is, dus moesten we eerst ons abonement opzeggen, en dan pas een neiuwe aanvragen. Toen bleef ons speedlinq abonemen gewoon doorgaan na de opzeg datum (er was weer eens iets mis gegaan op het hoofd kantoor) Maar toen scheen het wel op een andere manier te kunnen, zodat we wel in één keer konden over stappen op ons nieuwe speedlinq abonement. En toen weer niet. Maar dat is nooit gebeurd, opeens zaten we zonder internet. Gelukkig hebben we ruim van te voren tijdelijk @home genomen (twee maanden) zodat we niet zonder internet zitten)maar die is 7 juni voorbij. En moeten we maar wachten op ons nieuwe abonement (als er niet weer iets mis is gegaan daaro ). Echt belachelijk. Het abonement dat we hadden bij speedlinq zou eind april stoppen. We zijn in januari al begonnen met het stopzetten, en te zorgen dat we een soepele obergang krijgen, zodat we niet zonder internet zitten. Maar dat zitten we nu nog straks Kutzooi

Ze zijn goedkoop, maar daar is de service zeer laag/slecht door
pi_38465477
Me vader gaat ook snel een brief na ze opsturen voor de vergoeding van de telefoon kosten naar hun, omdat hun hun zaakje niet goed kunnen regelen, kost het ons 50 euro aan telefoon kosten Die betalen ze maar mooi zelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')