...heb jij jezelf aangesloten op internet?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ons internet van speedlinq loopt eind maart af, wij alles netjes vroegtijdig stop zetten enzo, krijgen we te horen dat we eerst nog een maand door moeten gaan met deze verbinding enzoVervolgens zien wij een leuke aanbieding, ook van speedlinq, 9.95 per maand, snelheid 3070/1024 ofzow, zonder dat er een addertje onder het gras zit, KRIJGEN WE INEENS TE HOREN DAT DAT ALLEEN VOOR NIEUWE KLANTEN GELD
![]()
Dus wij bellen naar dat 70 cent per minuut nummer van hun, waarin je een kwartier in de rij staat, kunnen we zelfs niet zorgen voor een soepelijk overgang
![]()
Nu zitten we in mij 3 weken zonder internet
![]()
GVD
![]()
![]()
Heb nu een tijdje Speedlinq en ken meerder mensen die bij Speedlinq zitten, maar ik heb nog nooit één klacht gehoord. Zelfs mijn geld van de voordeel-actie heb ik zonder problemen teruggekregen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:16 schreef big_al het volgende:
speedlinq is ook een kut provider, ze proberen je altijd te naaien
Ik weet het ook niet, maar misschien heeft het met looptijd ofzo te maken?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:48 schreef Drpete het volgende:
En wat is het verschil tussen de verschillende abo vormen?
Waarom zou je een comfort 1500 nemen als je voor hetzelfde geld een all-inn 5120 hebt, en dat zonder data limit..... ik niet snap
Jullie niet, maar mijn GAM vriendjes en vriendinnetjes welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:29 schreef jitzzzze het volgende:
Dus je bent binnenkort 3 weken weg? Nou, dat zal iedereen erg vinden![]()
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jullie niet, maar mijn GAM vriendjes en vriendinnetjes wel![]()
![]()
Wij hebben deze maanden echt gigantisch veel gezeik gehad met speedlinq, eerst konden ze ons abonement niet over zetten op een andere van hun, omdat de actie alleen maar voor nieuwe klanten is, dus moesten we eerst ons abonement opzeggen, en dan pas een neiuwe aanvragen. Toen bleef ons speedlinq abonemen gewoon doorgaan na de opzeg datum (er was weer eens iets mis gegaan op het hoofd kantoor) Maar toen scheen het wel op een andere manier te kunnen, zodat we wel in één keer konden over stappen op ons nieuwe speedlinq abonement. En toen weer niet. Maar dat is nooit gebeurd, opeens zaten we zonder internet. Gelukkig hebben we ruim van te voren tijdelijk @home genomen (twee maanden) zodat we niet zonder internet zitten)maar die is 7 juni voorbij. En moeten we maar wachten op ons nieuwe abonement (als er niet weer iets mis is gegaan daaroquote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:21 schreef Scan het volgende:
Ik heb nu sinds 2 weken een Speedlinq internet+telefonie aangevraagd en ook de dedicated lijn via Speedlinq zodat ik alles op 1 factuur heb, leek mij wel zo prettig. Nu moest ik wel even een paar dagen met mijn mobiele telefoon bellen aagezien het een paar dagen zou duren voor Speedlinq bellen overgezet was.
Nu ben ik dus bijna een maand verder en heb een Internet verbinding die steeds wegvalt en de telefonie doet het nog steeds niet..
Maarja met een mobiele telefoon kan je natuurlijk geen klantenservice van 0,70 cent per minuut gaan bellen. Ik heb zo al 2 kaarten van 20 EURO versleten en weiger nog om te bellen.
Daarom voor mensen die het ook niet zien zitten om die dure lijn te bellen heb ik hier het faxnummer
Fax: 050-5200499
Televisieweg 2
1322AC Almere
Ook vraag ik mij af of mensen weten of ik nu mijn geld terug zou kunnen krijgen en de boel kan beeindigen.. Ik zie dit echt niet meer zitten met Speedlinq.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |