Ik zou nu ook het liefste gewoon lekker ff in bed gaan liggen, en lekker een filmpje kijkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:38 schreef Salsagirl het volgende:
kan dat gevoel,maar dan meestal als ik naar stage/school moet.. zou dan zo graag willen blijven liggen
maar moet dan wel ...en ach zoals nu.. er hoef niets.. relaxed man..
Je moet op je 9" schermpje nog net ff verder naar boven scrollen, daar staat de OP namelijk.quote:
Kan er geen klacht in ontdekken. Had je er nou bijgezet: "Ik heb zo'n hekel aan dat gevoel"quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je moet op je 9" schermpje nog net ff verder naar boven scrollen, daar staat de OP namelijk.![]()
Ja, vandaag wil het maar niet zo lukken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:46 schreef Rekkie het volgende:
Jij doet wel heeeel lang over wakker worden
De klacht is dat ik niet wakker kan worden, en daar normaal geen problemen mee heb.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kan er geen klacht in ontdekken. Had je er nou bijgezet: "Ik heb zo'n hekel aan dat gevoel"
Dan klaagde je over dat gevoel nu niet!
Open er een topic over!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
De klacht is dat ik niet wakker kan worden, en daar normaal geen problemen mee heb.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:51 schreef Maikuuul het volgende:
Smorgens douchenverschrikkelijk behalve als je gezopen hebt
IK heb geen topic geopend hoor n00bquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:49 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Open er een topic over!
Ow, wacht, dat heb je al gedaan
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
IK heb geen topic geopend hoor n00b
en dan moet je carriere nog beginnenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:00 schreef The6thgate het volgende:
opstaan is kut. was vanmorgen 3 kwartier te laat op mn stage
Doe mij ook 1, ik ben toch in de buurtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:17 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik zie dat er meer mensen nog niet wakker zijn.![]()
Maar ik ben weer fris en fruitig, ga zometeen maar eens een echt gronings eitje bakken![]()
Als ie klaar is roep ik wel ffquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Doe mij ook 1, ik ben toch in de buurt
Me2 , behalve zondagquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:00 schreef InSanne het volgende:
mmmmm, dat heb ik elke ochtend (om 05.45 uur!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |