Je ruikt graag naar een dierenwinkel?quote:
Uhuh, en die komijnenkaas-look vind ik ook zo mooi!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je ruikt graag naar een dierenwinkel?
Terecht! Heerlijk te combineren met de bruine modderlook van Waylanderquote:Op maandag 27 februari 2006 16:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, en die komijnenkaas-look vind ik ook zo mooi!
Als ik snel ben, kan ik nog even snel naar de Lush om proefjes te vragenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Terecht! Heerlijk te combineren met de bruine modderlook van Waylander.
Doe dat! Wie wil er nou niet naar bruin hamsterkooizaagsel ruiken?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik snel ben, kan ik nog even snel naar de Lush om proefjes te vragen
Ik vraag er ook wel voor jou dan, ik had je subtiele hint wel doorquote:Op maandag 27 februari 2006 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Doe dat! Wie wil er nou niet naar bruin hamsterkooizaagsel ruiken?
Te lief!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vraag er ook wel voor jou dan, ik had je subtiele hint wel door
Is het ookquote:
En dat van iemand die Gratuitous Violets lekker vindtquote:Op maandag 27 februari 2006 18:41 schreef MissBliss het volgende:
Dream Cream
Ik snap niet dat iedereen dat vind stinken
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dat van iemand die Gratuitous Violets lekker vindt
quote:
Ik vind het niet stinken. Maar lekker is anders. De werking is bij mij gewoon super!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:41 schreef MissBliss het volgende:
Dream Cream
Ik snap niet dat iedereen dat vind stinken
Ik heb het dus alleen gekocht omdat ik het lekker vind ruikenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik vind het niet stinken. Maar lekker is anders. De werking is bij mij gewoon super!
Die glitters zijn tof!quote:
Ja!? Ik heb het vreemde bruine er nog af weten te krijgenquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja!? Ik heb het vreemde bruine er nog af weten te krijgen
Ik ben dus heel erg aan het twijfelen....Of sympathy for the skin of Dream cream...quote:Op maandag 27 februari 2006 18:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik vind het niet stinken. Maar lekker is anders. De werking is bij mij gewoon super!
Dan wordt het toch maar dream cream....denk ikquote:Op maandag 27 februari 2006 19:10 schreef Anitra het volgende:
Dream Cream is geweldigDe geur vind ik niks mis mee en de werking is fantastisch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |