quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:Het Lushbezoekje was weer leuk!
![]()
Leidsestraat was erg mooi geworden, maar er stonden wel een stel chaggo's in de winkel zeg! Ze hadden bij MissBliss een Schnuggle en een andere bodybutter als dezelfde aangeslagen, allemaal heel moeilijk doen en toen kwamen ze er niet uit en toen hebben ze het verschil maar laten zitten (was minimaal door de 10%-kortingsbon
![]()
) maar toen kregen we geen van beiden een proefje, terwijl de andere klanten een soort mini-bruisbal kregen
![]()
.
Ik heb gekocht:
Groot stuk HIWTK (oude was bijna op)
Each Peach (and two's a pear) massagebar! (maar ik vind 'm meer naar citroen ruiken)
Liep zo door die winkel en ik kon écht niks meer vinden wat ik nog wilde hebben
.
Nog gekeken of er nog Arabian Bright was, maar helaas... Op de Kalverstraat hadden ze ook niks meer.
Wél lag er op de Leidse nog behoorlijk wat kerstspul! Snow Fairy... 't Was the Night, Snowcake, Egg Snog, Ruby Red Slippers, Snow Festival en nog een aantal kerstbruisballen! Misschien een tip voor de ladies?!
Jaaaaa, het was leuk!
![]()
Jammer van die Arabian Bright
![]()
Ik heb gekocht:
Dream Cream
Schnuggle
![]()
King of Skin (voor mn zus)
en een vers masker: Love Lettuce, net voor het eerst opgedaan, mn huid voelt nu lekker zacht
![]()
Ik was wel vergeten hem in de koelkast te doen
![]()
Maar goed, hopen dat dat geen invloed heeft
![]()
Stom van die niet-proefjes idd
![]()
Vriendje zei dat ik het volgende keer gewoon moet vragen, maar daar ben ik weer te schijterig voor
![]()
Oh en toen ik vroeg hoe hij de Lush vond zei hij dat het stonk
Ziggy played guitarOp donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~