Is dat een beetje reinigend? Want zo'n masker wil ik graagquote:Op zondag 26 februari 2006 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja zo'n potje krijg je nooit op... Als ik een masker wil, wil ik die paarse, met die bosvruchten en yoghurt.
daar had ik afgelopen week een proefje vanquote:Op zondag 26 februari 2006 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja zo'n potje krijg je nooit op... Als ik een masker wil, wil ik die paarse, met die bosvruchten en yoghurt.
Dat is beter dan de Cosmetic Warrior, die ruikt naar te sterke knoflooksaus die 3 weken over de datum isquote:Op zondag 26 februari 2006 21:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
daar had ik afgelopen week een proefje van
gisteren uitgeprobeerd..dies fijn! ik ben nu nog helemaal zachtmn moeder zei alleen dat ik naar yoghurt rook
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef JacMar het volgende:
[..]
Is dat een beetje reinigend? Want zo'n masker wil ik graag![]()
Kijk anders eens bij de "vers"-producten bij de online shopquote:Een verkoelend, verzachtend masker dat je huid reinigt en verfrist. Dit masker is gemaakt van een vefrissende mix van reinigende bosbessen, klei en kalamijn. Iers mos, samen gemengd met glycerine, helpt de huid de goede eigenschappen van bosbessen beter op te nemen en helpt vochtverlies te reduceren. Perfect voor de huid die over het algemeen in goede conditie is.
Ik kocht Cupcake en toen wassie ook nog maar paar weken goed, maar het meisje in de winkel zei dat hij best wat langer mee ging als je hem maar gewoon goed afgesloten in de koelkast laat staan. Mijn cupcake zou nu al paar dagen over de datum moeten zijn maar is inderdaad nog gewoon goed, dus niet meteen weggooien als het iets over de datum is.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zat er aan te denken ook maar eens Silky Underwear te halen, eerst maar eens in de winkel snuffelen.
Ik vind het zo kut dat de maskers zo kort houdbaar zijn. Mijn Cupcake is maar tot 6 maart goed, en het potje is nog hartstikke vol! En dan heb ik ook nog een proefje Brazened Honey die binnen een week opmoet. Ik kan wel blijven smeren...
Dat is best een goed planquote:Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[..]
Kijk anders eens bij de "vers"-producten bij de online shop
Was ik ook niet van plan, misschien nog een weekje of 1,5 erna. Als de textuur, kleur en geur veranderen gaat ie de prullebak in.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:14 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Ik kocht Cupcake en toen wassie ook nog maar paar weken goed, maar het meisje in de winkel zei dat hij best wat langer mee ging als je hem maar gewoon goed afgesloten in de koelkast laat staan. Mijn cupcake zou nu al paar dagen over de datum moeten zijn maar is inderdaad nog gewoon goed, dus niet meteen weggooien als het iets over de datum is.
En dan is het ook nog eens te betalenquote:
ik heb nog een klein beetje Catastrophe Cosmetic volgens mij, als je wilt kan je dat wel opsturen, het was een weekje goed zeiden ze dinsdag in de winkel..als je wilt kijk ik morgenochtend ffquote:Op zondag 26 februari 2006 22:46 schreef JacMar het volgende:
Catastrophe Cosmetic en BB seaweed lijken me allebei wel wat![]()
![]()
Oh dat is heel erg aardig van je!!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:48 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb nog een klein beetje Catastrophe Cosmetic volgens mij, als je wilt kan je dat wel opsturen, het was een weekje goed zeiden ze dinsdag in de winkel..als je wilt kijk ik morgenochtend ff
je hebt mailquote:Op zondag 26 februari 2006 22:50 schreef JacMar het volgende:
[..]
Oh dat is heel erg aardig van je!!![]()
Even mailen anders? (zie mijn profiel)
Ik heb het nog gedaan ook!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:04 schreef Shirley het volgende:
Ik ga zo ook maar m'n nest verschonen en er Candy Fluff in gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |