Hahaha hmm... ja zeg het maar! Ik mail je m'n telefoonnummer wel even, dan kan je me bellen of smssen. Ik zit namelijk zometeen niet meer achter de pcquote:Op zondag 26 februari 2006 11:53 schreef Anitra het volgende:
Zat te denken aan Coolaulin, maar die is te groot en word pakket dan
Het trainingkamp heeft niet op mijn assertiviteit gewerkt![]()
Glamrock heeft (en dat vind mijn neus) precies de geur van Candy Fluff, vandaar dat ik dat zei.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:17 schreef Aarti het volgende:
Het gaat me inderdaad om de Candy Fluff geur, niet zozeer de glitters, alhoewel dat natuurlijk mooi meegenomen zou zijn!!
Mask of Magnaminty! Die is echt heerlijk voor een vette huid.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:20 schreef MissBliss het volgende:
Iemand trouwens een idee welk maskertje geschikt is voor een vette huid?? En ervaring ermee? Ik had op de site gekeken en ik zag zóveel opties
Ik heb net een nieuwe dagcreme, skin naturals soft van Garnier en die is wel heel fijn. Hij is niet super vettig, dus je huid gaat niet gelijk glimmen maar is opzichw el genoeg gehydrateerdquote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik moet nu ik Fresh Farmacy gebruik ook veel smeren. Het is behoorlijk trekkerig en ik heb droge plekjes op mijn neus en wangen. Welke creme gebruiken jullie voor het gezicht om dat tegen te gaan?
Dat is fuel waarschijnlijk. Die kun je nml ook in je haar laten zitten en somige mensen gebruiken dit als wax.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
Enig idee wat de naam is?
Een van de anders Lushies misschien?
Ik zou nl. best een goeie wax willen, kwisnie dat Lush dat ookhad?
bedoel je bijvoorbeeld Silky Underwear? die heb ik, en ik vind hem echt geweldigquote:Op zondag 26 februari 2006 17:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
hebben er hier ook mensen ervaringen met de dusting powders>? waar gebruik je het precies voor> wat doet het? en hoe gebruik je het?
kortom je ervaringen hiermee???
Ik doe het weleens in mn pantykousjes tegen zweetvoetjesquote:Op zondag 26 februari 2006 17:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
hebben er hier ook mensen ervaringen met de dusting powders>? waar gebruik je het precies voor> wat doet het? en hoe gebruik je het?
kortom je ervaringen hiermee???
Ja kut is dat he.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zat er aan te denken ook maar eens Silky Underwear te halen, eerst maar eens in de winkel snuffelen.
Ik vind het zo kut dat de maskers zo kort houdbaar zijn. Mijn Cupcake is maar tot 6 maart goed, en het potje is nog hartstikke vol! En dan heb ik ook nog een proefje Brazened Honey die binnen een week opmoet. Ik kan wel blijven smeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |