Ojaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef JacMar het volgende:
Dat zijn ook discons..Waar voor gestemd moest worden weet je wel?![]()
Ik kon het niet laten die mee te bestellenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oja
Dat heb ik even gemist / overgeslagen
Je hebt groot gelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:17 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten die mee te bestellen![]()
quote:
Of een lekker theetjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Maar dan wil ik ook weer proefjes terugsturen![]()
Ook een grote Karmafan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik heb net als JacMar/Marije ook mijn lijstje voor de UK en kan nu al bijna niet meer wachten!
Rockstar 100 gram
Karma 100 gram
Karma BBS
Silky underwear
Fresh Farmacy 100 gram
Big
Dream cream
Dream wash
Happy Hippy 500 gram
Olive Branch 250 gram
Ik kan niet wachten!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
jah ik vind karma heerlijk! en sinds ik vorige week ook de karma kream heb helemaal! wat is die HEERLIJK!
lig er aan waar je van hoidt, als je van honing houdt is flying fox een aanrader en houdt je meer van cirtus kan ik je happy hippy aanraden, verder vinden velen the olive branch geweldigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:55 schreef Lanvin het volgende:
Overigens wie kan me nog een goede douchegel aanraden? Gebruik nu Freeze, maar die valt gigantisch tegen,, de beloofde geur vervliegt meteen, is helemaal niet sterk, dus je gebruikt het en ruikt er niets meer van..
ik ook niet! veel te lekkere bestelling! en bespaar ook nog eens bijna 35 euro qua kosten (ten opzichte van de nederlandse prijzen)....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:54 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten!!![]()
![]()
(Heb natuurlijk wel weer teveel besteld)
Ga nu echt badderen(met een Tisty Tosty)
Godiva, toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:11 schreef snopprinses het volgende:
kijk ik nu gewoon scheel, of zijn er geen vaste shampoo bars met honing geur?
Die stinkt ruikt naar FlyingFoxquote:
Over het algemeen zijn Lush Douchegels niet direct heel erg geurig na het douchen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:59 schreef Lanvin het volgende:
Is die wel wat sterker? Ik wil zoiets als bij een douchegel als bijv Gucci, die blijf je echt de hele avond ruiken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |