Wat lief, dankjewel!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:03 schreef ymme het volgende:
[..]
Amazion massage bar.
Zo gaaf, dat het toch nog geariveert is![]()
Ik heb dat een keer met de oude Hybrid gebrobeerd... was bij mij niet zo'n succes, het kreeg een soort mouse structuurquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
hm dat moet ik dan ook maar een probereneindelijk van die droge huid af zijn lijkt me ideaal
![]()
Ik ga trouwens zo maar een proberen of ik niet een soort vloeibare shampo van mn Reincarnate kan maken want ik vind het zo irritant om zo lang met een hard blok over mn huid heen te gaan![]()
Maar 735 gram Lush rijkerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:58 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb zojuist het volgende besteld voor moi:
Big Soap Hugs 100g
Dreamtime 30g
Jumping Juniper 55g
Coalface 100g (voor mijn mamma)
The Blonde 100g (voor mijn schoonzusje)
Ambrosia 50g
Crash Course in Skin Care Bio Fresh Masker 100g
Rock Star 100g
Demon in the Dark 100g (voor schoonmamma)
en nu ben ik 60 euro lichter![]()
wel jammer dat alleen de geur van Rehab blijft hangenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:21 schreef Aarti het volgende:
Net lekker mn haar gedaan met Rehab, Snow Fairy en Retread
Dat vind ik van Randy. Heerlijk spul en de geur is eventjes wel ok, niet lekker, maar de hele badkamer ruikt meteen 2 dagen naar alcohol enzo. Best jammer, maar ik hoef geen Randy meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
wel jammer dat alleen de geur van Rehab blijft hangen![]()
Lekker!quote:
Het is heel fijn spul! En het ruikt zo lekkerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lekker!
En hoe beviel Big eenmaal droog?
Welke thee heb je trouwens getest????quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lekker!
En hoe beviel Big eenmaal droog?
Huppeldepup Limequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:29 schreef JacMar het volgende:
[..]
Welke thee heb je trouwens getest????![]()
Ja er hing een kaartje aan met "rituals" dus dat vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:45 schreef JacMar het volgende:
[..]
Die is van Rituals..
Te koop in een Rituals winkel of bij de V&D en online![]()
Nou, nee... de pot is inmiddels wel op na 4 uur tijd hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef JacMar het volgende:
Ben 'm nu ook aan het drinken![]()
Maarre is er nog Lush nieuws hier? Voordat we het de hele tijd over thee gaan hebben![]()
Ik heb een lekker lijstje staan wat binnen enkele dagen besteld wordt in Engelandquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, nee... de pot is inmiddels wel op na 4 uur tijd hoor
Ik heb geen Lush-nieuwsJij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |