Ok. De dream cream is besteld (in Engeland). Ben heeeeel benieuwdquote:Op maandag 27 februari 2006 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Erg fijn voor schrale plekjes inderdaad
Spannendquote:Op maandag 27 februari 2006 21:48 schreef snopprinses het volgende:
je pakje is vandaag verstuurd JacMar, je zult het morgen of overmorgen hebben
er is niks specifieks wat ik wil, ben overal blij mee omdat ik nog veel moet proberenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:31 schreef JacMar het volgende:
[..]
Spannend![]()
Bedankt alvast! Mocht je iets terug willen hebben, vraag maar.. Ik heb ook best veel spulletjes![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 27 februari 2006 23:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Fresh Farmacy natuurlijk
Flying Fox stinkt.
Ik heb even gekeken en vind Aquamarina, Angels on Bare Skin en de jouwe wel prima. Ik ga morgen naar de winkel en even kijken. Zijn de eerste 2 trouwens een beetje lang houdbaar? En hoe bewaar je ze?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Er zijn er een heleboel Hopey! Ik zou zeggen, kijk eens op lush.nl en kijk er of er iets van je gading tussen zit!
Ik heb trouwens de oplossing gevonden voor de droge schilferige huid die ik had. Ik masseer mijn FF nu in met een scrubhandschoentje, en spoel het met ijskoud water af. Geen trekkigerige huid, geen schilfertjes en geen droogheid. Ik merk ook dat ik geen nieuwe puistjes meer krijg, dus ik ben blij.
Ik zal ff goed informeren of Den Bosch wel open is hoor voordat je gaat. Volgens mij had ik ergens gelezen dat ze ma en di dicht waren vanwege de carnavalquote:Op maandag 27 februari 2006 20:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ga morgen misschien naar Den Bosch, als er niet teveel carnavalsherrie is (geen zin in). Dan haal ik Silky Underwear, Whoosh templebalm (misschien word ik daar wel wakker van) en Prince.
Die van jou wel. Ik rook het al toen ik de brievenbus leeg haaldequote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ymme, je envelopje is er helaas nog steeds niet.
Oh ja, klopt ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Zondag dan, want voor zover ik weet wordt op zaterdag niet geleegd.
Grote kans dat het er dan vandaag is hoor.
De envelop heeft nog een poosje op het aanrecht gelegen, en het hele huis rook hiernaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, post is al geweest en helaas... geen envelop
Gelukkig is de mijne wel goed aangekomen
hm dat moet ik dan ook maar een proberenquote:Op maandag 27 februari 2006 23:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb trouwens de oplossing gevonden voor de droge schilferige huid die ik had. Ik masseer mijn FF nu in met een scrubhandschoentje, en spoel het met ijskoud water af. Geen trekkigerige huid, geen schilfertjes en geen droogheid. Ik merk ook dat ik geen nieuwe puistjes meer krijg, dus ik ben blij.
Amazion massage bar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ymme! Je envelopje is toch nog gearriveerd![]()
Wat heerlijk veel poeder!![]()
Vraagje: wat is dat witte, compleet ingetapete spul?Ik moet even een keer geduld verzamelen om dat uit te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |