En weer die kutamerikanen eerder hequote:Op maandag 27 februari 2006 16:42 schreef MMaRsu het volgende:
Tothegame.com
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter Tactical 17-Mar-2006(UK) 09-Mar-2006(US)
Amerikanen zijn hoerenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
En weer die kutamerikanen eerder he
ik kan me niet voorstellen dat tie in de USA eerder uitkomt... maar het zal wel weer zo zijnquote:Op maandag 27 februari 2006 16:59 schreef Chocobo het volgende:
whahahahahaBullshit dus die extra grafische opties.... Spel is nog in Europa gemaakt ook
gewoon weer Europa naaien... hahahahaha... dat wachten.... trek dit niet hoor
IGN zit er altijd naastquote:Op maandag 27 februari 2006 17:04 schreef kepler het volgende:
sterker nog op IGN staat tie nog later:
Release Date:
US: March 7, 2006
Europe: March 31, 2006
Blijquote:Op maandag 27 februari 2006 17:07 schreef Lampie_ het volgende:
http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/frm/f/3291043913
Op de forums staat nu inderdaad de Xbox release op 17 maart, 360 gewoon 10 maart. Dus ik geloof er om eerlijk te zijn niet echt veel van. Ik heb ook nergens ubi wat zien bevestigen. Ik wacht wel tot UbiRazz wat bevestigd op de forums
Je hebt nog nooit een deel gespeeld.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:47 schreef Chocobo het volgende:
Het spijt me als ik veel hype.... ben soms gewoon verschrikkelijk enthousiast over bepaalde games. GRAW is er dus 1 van. Ik zal morgen pas weer een screen of een nieuwsbericht postenBen iig blij dat ik topgames met jullie kan delen
Ja heb wel meerdere games nooit gespeeld, maar daarom kan je nog wel enthousiast zijnquote:Op maandag 27 februari 2006 18:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een deel gespeeld.
Kan het me wel voorstellen ziet er allemaal goed uit.
Hebben ze dezelfde versie als mij. Wat vonden ze ervan?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:24 schreef Slappy het volgende:
In de Pu staat al een review van Ghost Recon 3(360 versie).
Volgens mij is het een beta.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hebben ze dezelfde versie als mij. Wat vonden ze ervan?.
Eh, ik heb een debug review build, die heeft de PU waarschijnlijk ook. IGN/Gamespot wacht net zoals ik rustig op de launchdate, om em dan online te knallen. PU moet wel eerder zijn, aangezien zij een magazine zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:31 schreef Slappy het volgende:
[..]
Volgens mij is het een beta.
Wie gaat er nu al een review disc uitdelen aan de Pu.
Op gamespot.com/Ign.com hebben ze nog niet eens een review disc![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |