Jij mag voorop samen met Gamedemonquote:Op maandag 27 februari 2006 13:23 schreef =HellFire= het volgende:
Overigens ga ik zeker mee doen met jullie als de game uit is, ik heb voorkennis.
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan raakt Retuobak tenminste ook nog iets.
ik ben klaarquote:Op maandag 27 februari 2006 14:33 schreef Chocobo het volgende:
Heftig2 level besprekingen met movies !
http://features.teamxbox.(...)ayer-Maps-Part-I/p1/
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:33 schreef Chocobo het volgende:
Heftig2 level besprekingen met movies !
http://features.teamxbox.(...)ayer-Maps-Part-I/p1/
[afbeelding]
[afbeelding]
Een week na release hoor je hem doorgaans er niet meer overquote:Op maandag 27 februari 2006 14:35 schreef Tain het volgende:
[..]
sjo je bent een eikel met dat gehype van je...
Gijs......... ik moet toch mijn award van het jaar bijhouden toch? Ik kan zoiets toch niet laten slippen. Ben zo trots op mijn titelquote:Op maandag 27 februari 2006 14:35 schreef Tain het volgende:
[..]
sjo je bent een eikel met dat gehype van je...
Nee,.... Oblivion ben ik ook verschrrrrikkelijk aan het hypenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een week na release hoor je hem doorgaans er niet meer over
Nieuwe hype starten
Hyper van het jaar is een titel die tekort schiet bij jouquote:Op maandag 27 februari 2006 14:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs......... ik moet toch mijn award van het jaar bijhouden toch? Ik kan zoiets toch niet laten slippen. Ben zo trots op mijn titel
Ik zal nog eens iets postenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Hyper van het jaar is een titel die tekort schiet bij jou
Ik stem voor dat je alvast de awards krijgt voor 2006/2007/2008/etcquote:
Kan er niks aan doen... hype niet veel maar wat ik hype hype ik goed ! Dit jaar maar 6 a 7 titels hypen... valt mee dus.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik stem voor dat je alvast de awards krijgt voor 2006/2007/2008/etc
Het erge is dat de titels die jij hyped ook in mijn gedachten door mezelf gehyped wordenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen... hype niet veel maar wat ik hype hype ik goed ! Dit jaar maar 6 a 7 titels hypen... valt mee dus.
En een groot voordeel voor jullie,.. mocht het spel sucken kan je altijd Sjo de schuld geven
Ik hype met je mee -> [PC/360][RPG] The Elder Scrolls: Oblivion (TES4)quote:Op maandag 27 februari 2006 14:47 schreef Chocobo het volgende:
Het spijt me als ik veel hype.... ben soms gewoon verschrikkelijk enthousiast over bepaalde games. GRAW is er dus 1 van. Ik zal morgen pas weer een screen of een nieuwsbericht postenBen iig blij dat ik topgames met jullie kan delen
Deal.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jij mag voorop samen met Gamedemon
bron?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ubisoft heeft vandaag bekend gemaakt dat haar aankomende Tom Clancy-titel Ghost Recon Advanced Warfighter met twee weken is vertraagd naar 17 maart. Dit geld voor zowel de Xbox als de Xbox 360-versie van het spel. Eigenlijk zou het spel aankomende vrijdag al in de winkels liggen, maar door onvoorziene omstandigheden is deze datum met twee weken verlaat.
De kracht van de Xbox 360 wordt in GRAW goed benut. Zo zal het spel diverse effecten kennen die pas echt sinds de komst van de volgende generatie goed in gebruik kunnen worden genomen. Zo zullen wolken voor de maan daadwerkelijk zorgen voor een wat donkerder speelveld voor enkele seconden, wat je weer wat extra cover geeft. Daarnaast is het ook niet verstandig om recht in het licht te kijken. Wend je daarna je gezicht weer af, dan zal het beeld zich langzaam bijstellen. Al deze kleine dingen worden perfect uitgevoerd in GRAW, en brengen dit soort games weer naar een nieuwe dimensie.
We zullen nu dus iets langer moeten wachten, maar daar wordt de pret die ons vanaf 17 maart staat te wachten niet minder op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |