Als je tegen elkaar speelt, heb je dan ook een HUD met die rode dingetjes? Ik neem aan dat het uitgezet kan worden dan?quote:
Voor zover ik weet wel.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je tegen elkaar speelt, heb je dan ook een HUD met die rode dingetjes? Ik neem aan dat het uitgezet kan worden dan?
Blijf maar achter mij lopen, dan overleef je het welquote:Op maandag 27 februari 2006 09:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar hoe moet is dat zien eigenlijk. Met 16 man een level vrijmaken van terroristen? Of overleven?
Ok, met z'n allen achter Gamedemon in 16-man co-op.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Blijf maar achter mij lopen, dan overleef je het wel
jij niet beukdwerg, jij gaat voor me lopen als menselijk schildquote:Op maandag 27 februari 2006 12:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ok, met z'n allen achter Gamedemon in 16-man co-op.
Liefquote:Op maandag 27 februari 2006 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik had dit weekend me xbox meegenomen naar een vriend van me, gingen we daar system linken, 2 tv's je kent het wel...2x ghost recon : summit strikequote:Op maandag 27 februari 2006 12:34 schreef Retuobak het volgende:
Lijkt me een slecht plan
Ik blijf wel samen met de overige 14 gewoon veilig achter jou lopen, jij pwnt de terroristen toch wel.
Dat kan je beter niet aan mij vragen.. ik wil nog wel eens in blinde paniek rond gaan schieten..quote:Op maandag 27 februari 2006 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Net zoals bij far cry sjo?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:43 schreef Chocobo het volgende:
Gamedemon met zijn praatjes... ik schiet de gozer de eeuwige jachtvelden in !!
Als ze maar oppassen voor verdwaalde kogels of granaten danquote:Op maandag 27 februari 2006 12:45 schreef peristilius het volgende:
Gewoon altijd achter Gamedemon en twi lopen.
O Grote Gamegod, laat er een non lethal wapen in de game zitten!quote:Op maandag 27 februari 2006 12:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ze maar oppassen voor verdwaalde kogels of granaten dan
Van mij mag friendly kill wel uitquote:Op maandag 27 februari 2006 12:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
O Grote Gamegod, laat er een non lethal wapen in de game zitten!
Dan raakt Retuobak tenminste ook nog iets.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:02 schreef Retuobak het volgende:
Aan!
Aan,... met 1 waarschuwing... genoeg voor een knieschot richting Twiquote:Op maandag 27 februari 2006 13:02 schreef Retuobak het volgende:
Aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |