Denk dat AW wat makkelijker is.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:55 schreef Gamedemon het volgende:
Gister een paar uur ghost recon : summit strike co op gespeeld, ik hoop ECHT dat ze AI gaan toevoegen aan GRAW.
Terecht.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:01 schreef Kluupkluup het volgende:
ik begin er nu toch echt sterk aan te denken een 360 te kopen!
Zal dan wel even wennen zijn vergeleken met CoD2 op veteranquote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Denk dat AW wat makkelijker is.
Zo te zien in de filmpjes ben je niet zo snel mol.
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Zal dan wel even wennen zijn vergeleken met CoD2 op veteran
Hellfire zei dat het een stuk moeilijker was.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Denk dat AW wat makkelijker is.
Zo te zien in de filmpjes ben je niet zo snel mol.
Halo 2 word nog veel gespeelt.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:18 schreef jorienvdherik het volgende:
call of duty 2 ga ik komende week uitspelen. Ook wat meer potjes halo 2 staan op het programma
Wat is het verschil danquote:Op maandag 27 februari 2006 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja ik moet nog even wennen tussen halo op de xbox en op de 360
Heb spel moet wel ECHT goed zijn want de hype trein denderd maar doorquote:Op zondag 26 februari 2006 20:05 schreef =HellFire= het volgende:
En terecht jongens. Believe teh hype!
16 man co-op ookquote:Op maandag 27 februari 2006 08:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb spel moet wel ECHT goed zijn want de hype trein denderd maar door
Ja maar hoe moet is dat zien eigenlijk. Met 16 man een level vrijmaken van terroristen? Of overleven?quote:
Ik hoop niet helemaal dat eerste.. want degene die dan de levels kennen rennen er vandoor, kills makenend.. en jij hobbelt er dan voorzichtig achteraan.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar hoe moet is dat zien eigenlijk. Met 16 man een level vrijmaken van terroristen? Of overleven?
quote:Op maandag 27 februari 2006 09:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop niet helemaal dat eerste.. want degene die dan de levels kennen rennen er vandoor, kills makenend.. en jij hobbelt er dan voorzichtig achteraan.
16 man coop.. ik moet nog zien hoe ze dat willen gaan doen inderdaad, aangezien meerendeel op LIVE zijn headset niet op heeft of gebruikt.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]ja zo kom je wel veilig aan je 8 hour online achievement. Maar je hebt gelijk.... kan me niet voorstellen hoe dat gaat werken trouwens
Random enemies optie zou cool zijn !
Dat hoop ik toch niet dat je dan je potje uit zou moeten zittenquote:Op maandag 27 februari 2006 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
16 man coop.. ik moet nog zien hoe ze dat willen gaan doen inderdaad, aangezien meerendeel op LIVE zijn headset niet op heeft of gebruikt.
En wat als je dan mol bent... moet je dan het potje uitzitten
We gaan het over 2 weken wel zien
Beide.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar hoe moet is dat zien eigenlijk. Met 16 man een level vrijmaken van terroristen? Of overleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |