Ja beterquote:Op zondag 5 maart 2006 16:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
GR:AW demo pas na release op marketplace?
Ik vind demo's altijd wel okee, maar ik heb dan ook erg weinig geld.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja beterFilmpjes is leuk maar echt gamen wil ik pas op mijn eigen game ! Anders is je eerste indruk toch weer wat minder (erg weinig) ... maar dat is mijn mening.
Heb 2 demo's en die zijn allebei van EA idd........ doen ze netjesquote:Op zondag 5 maart 2006 18:11 schreef Bastard het volgende:
Die demo's op marketplace vallen me erg tegen tot zover, enige demo die wel cool was.. Fight Night. Kan je zeggen wat je wil over EA.. maar die demo staat als een huis, ruim voor de release.
Dimplus heeft hem opzekers woensdag,... kan zijn morgen al en dan valt die woensdag dus al op je mat,.... iig opzekers donderdag ! Als alles mee zitquote:Op maandag 6 maart 2006 08:25 schreef Bastard het volgende:
Deze week moet het dan gaan gebeuren
Ben pas gerust als ik mn deurmat 'PLOF' heeft gezegd
Moet alleen nog wel werken overdag... nou ja boeien.quote:Op maandag 6 maart 2006 08:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dimplus heeft hem opzekers woensdag,... kan zijn morgen al en dan valt die woensdag dus al op je mat,.... iig opzekers donderdag ! Als alles mee zit
Dus als ik 'm nu bij Dimension Plus bestel is er de kans dat ik 'm woensdag al heb?quote:Op maandag 6 maart 2006 08:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dimplus heeft hem opzekers woensdag,... kan zijn morgen al en dan valt die woensdag dus al op je mat,.... iig opzekers donderdag ! Als alles mee zit
Kans ja,.. iig opzekers donderdag ! Mits de post niet faalt uiteraard !quote:Op maandag 6 maart 2006 09:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dus als ik 'm nu bij Dimension Plus bestel is er de kans dat ik 'm woensdag al heb?
Oke. Heb 'm net maar besteld. Ik heb alleen voor vooruitbetaling gekozen alleen staat er in het mailtje geen hoe of wat (bank gegevens bij.).quote:Op maandag 6 maart 2006 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kans ja,.. iig opzekers donderdag ! Mits de post niet faalt uiteraard !
Dat mailtje volgt nog, dat moet Patrick handmatig nalopen.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oke. Heb 'm net maar besteld. Ik heb alleen voor vooruitbetaling gekozen alleen staat er in het mailtje geen hoe of wat (bank gegevens bij.).
Alleen dat het product nog niet leverbaar is.
Wel direct betalen als ik jou wasquote:Op maandag 6 maart 2006 10:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oke. Heb 'm net maar besteld. Ik heb alleen voor vooruitbetaling gekozen alleen staat er in het mailtje geen hoe of wat (bank gegevens bij.).
Alleen dat het product nog niet leverbaar is.
2-5 dagen meestalquote:Op maandag 6 maart 2006 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wel direct betalen als ik jou wasWeet niet hoelang het duurt voordat ze vooruitbetaling verwerkt hebben.
Misschien heeft die Rabo direct? Anders zou ik als ik hem was cancellen en hem in de winkel halen op launchdag !quote:
nee want na de release kun je een spel niet meer kopen natuurlijk..quote:Op maandag 6 maart 2006 09:25 schreef jorienvdherik het volgende:
demo's geven je de kans om te kijken of het spel wat is, moet je niet na de release mee komen, the outfit demo zou 3 maart komen word nu 8 maart pff
van een ubisoft mederwerkerquote:De Xbox360 versie ligt NU op mijn buro...
Was paar dagen in buitenland en kom net binnen en zie een leuke verrassing op mijn buro liggen.
Ik verwacht dat de game misschien al morgen in de winkel ligt en anders woensdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |