quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:21 schreef Jim.Beam het volgende:
Mooiste van mij was bij m'n eerste keer. Jullie kennen allemaal de William Tell Overture? (Tadadada, pompeus klassiek lied, wat je ook hoort als de cavalerie de indianen afslacht). Je raadt het al, ik dacht lekker romantisch te zijn en een klassieke cd op te zetten, ja hoor, net op het moment dat we allebei poedelnaakt op elkaar lagen......Tadadadada!![]()
Toevallig die Audi die aangehouden werd bij wegmisbruikers waar je in de verte zo'n golf keihard zag afdraaien?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:15 schreef Jim.Beam het volgende:
Johnny Cash- wel eens met de auto achterna gezeten door een groep op hol geslagen Turken. Ik met een maat in m'n Audi, die gasten erachteraan tuffen in hun golfje. Expres lang door het centrum gecrosst bleek dat hun golfje toch wat sneller was.Dus wij best hard knallen door die steegjes onder het genot van Folsom Prison Blues, en door hendig goed bochtenwerk ze kunnen afschudden. Sindsdien staat Johnny Cash standaard op in de auto.
![]()
Ach beetje stoer doen tegen elkaar in de disco. Even laten kwamen we ze buiten weer tegen, beetje schelden tegen elkaar. Op een gegeven moment zijn we op de parkeerplaats, hun auto stond er ook. Begonnen ze m'n auto af te kraken, dus die vriend zegt: Ja je moeder! Komen ze achter ons aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:22 schreef Patje1987 het volgende:
uit nieuwschierigheid: wat had je toen gedaan bij hun dan?
OT: bij enkele liedjes krijg ik wel een beeld voor me maar niet echt iets belangrijks ofzo. meestal fijne herrineringen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:25 schreef Camplo het volgende:
[..]
Toevallig die Audi die aangehouden werd bij wegmisbruikers waar je in de verte zo'n golf keihard zag afdraaien?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |