Ben je hier niet een week te vroeg voorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:34 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik blijf nu lekker wakker. Vanavond kaartjes kopen voor Sensation White
Daar verdien ik nog niet goed genoeg voor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:08 schreef TehRockstar het volgende:
Ik zei al tegen hem dat hij een toekomstige sugardaddy is.En maar ontkennen!
PLUS 5 MENSEN PLUS 5quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:38 schreef Vlarp het volgende:
xman lijkt NIET op Prince
xman is knapper
Dan kan je CDP's sugardaddy zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daar verdien ik nog niet goed genoeg voor.
Hmm, ik kan geen mp4 hier afspelen.quote:
I don't need you as my pimp.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan kan je CDP's sugardaddy zijn.
quicktimequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef error het volgende:
[..]
Hmm, ik kan geen mp4 hier afspelen.
Wrom nie een gewoon leuk fotowtje?![]()
Nope, voor mensen die vorig jaar zijn geweest begint vanavond om 22.00 een pre-pre salequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben je hier niet een week te vroeg voor
op de site van dat bedrijf ID-T van Duncan Stutterheim staat dat ze hier vrijdag 3 maart om 22.00 uur met de pre sale beginnen voor zowel Black als White voor 60 euro per ticket
Ik gok dat mijn vriendje daar minder blij mee zou zijn...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef TehRockstar het volgende:
Dan kan je CDP's sugardaddy zijn.
Stil, bakra, anders klap ik je.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I don't need you as my pimp.![]()
arbeiten macht frei!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb weer gelden om 3 uur gaat mijn wekkertje
ach en wee, kreun en steun..
net nog gesolliciteerd bij de praxisquote:
Als kassajuffrouw.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
net nog gesolliciteerd bij de praxis![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als kassajuffrouw.Ik heb laatst nog ballonen gekregen bij de Praxis.
![]()
Jij krijgt zelfs nog een plakje worst bij de slager?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:58 schreef TehRockstar het volgende:
Als kassajuffrouw.Ik heb laatst nog ballonen gekregen bij de Praxis.
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij krijgt zelfs nog een plakje worst bij de slager?
Have fun in the sunquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ohja tot over een week allemaaleventueel op de meet, mits geen file
Hij gaat vast voor gewoon de worst van de slager.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:00 schreef DennisMoore het volgende:
Jij krijgt zelfs nog een plakje worst bij de slager?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |