Gaat gewoon helemaal lukken!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar kan ik nu niet op wachten want dan ben ik 3 weken met vakantie
maar ga het gewoon volgende week proberen en lukt het niet acht dat ga ik weer gewoon naar Gelsenkirchen net als vorige jaar dezelfde show en dezelfde afstand als Amsterdam![]()
Jij bent valserquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof je mij bent. [afbeelding]
Liever dan bepaalde mensen op MSN ja.quote:
Dat is irritant, misschien een versterker ertussen zetten?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef wonderer het volgende:
Pa wilde zo nodig een draadloze modem... en nu is het signaal is niet sterk genoeg en mijn laptop zit niet in het netwerk
Je hebt een moederlijk aura.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Liever dan bepaalde mensen op MSN ja.![]()
Heb ik een aura wat schreeuwt: STORT JE PROBLEMEN UIT: IK LUISTER WEL????![]()
My ass.quote:
Nee dat heeft een functiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kan iemand Driscoll doodschieten samen met die Sarah?
Ze maken s4 onkijkbaar
Misschien moet je niet zoveel Engels praten?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
My ass.
Like my life is all that fun.![]()
Laat ze lekker ergens anders gaan janken als ze hun relaties verkloten.
Geheimen? Ik krijg alleen maar gejank, gedichten en drama.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zoveel Engels praten?
Moeders hoeven het niet leuk te hebben om een moederlijk aura te hebben. En misschien vertrouwen ze je wel. Wees blij.
Niemand vertrouwt mij geheimen toe!
Haha, emo-gedichten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geheimen? Ik krijg alleen maar gejank, gedichten en drama.
Zijn we nog duurder uit. De bedrade modem met de router werkte prima, maar pa wil de router verpatsen en de draadloze modem was even duur als die andere bedrade modem. Maar dat werkt dus nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat is irritant, misschien een versterker ertussen zetten?
quote:
Hoe kom je daar bij?quote:
sterkere antenne er op?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn we nog duurder uit. De bedrade modem met de router werkte prima, maar pa wil de router verpatsen en de draadloze modem was even duur als die andere bedrade modem. Maar dat werkt dus niet
Die foto die je ooit postte. Volgens mij kan ik daarop zien dat je besneden bent.quote:
Kan dan? Maar dan nog, dat kutding moet het gewoon doen. De vorige setup werkte primaquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die foto die je ooit postte. Volgens mij kan ik daarop zien dat je besneden bent..
Vies was het wel. waarom maak je dat soort foto's?quote:
quote:** zegt (0:00):
ik gooi de handdoek in de ring
** zegt (0:00):
ik geef me op
** zegt (0:00):
ik kan niet tegen de rest op om het goed te maken
Dat is dan 26 en woont nog thuis en werkeloos enzo.quote:
Dan moet je maar snel naar school!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is dan 26 en woont nog thuis en werkeloos enzo.
Ik moet echt niet zo worden.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan moet je maar snel naar school!
God, nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zat jij nou op t Cartesius nee he?
quote:
Al voor meer dan de helft leeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:30 schreef Stroekie het volgende:
de hennesy fles nu wel open gemaakt?
Ook lekker.quote:ik heb de Laphroaig maar eens voor de dag gehaald![]()
helemaal lekker is dat hij bij de See Buy Fly nog voor de maanden maart en april voor half geld isquote:
heeft Curtis al telefoon gehad?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hey gelukkig was het einde van 4x04 wel een beetje interessant.
Jack word nou gearresteerd. Chloe is in een cel gepleurd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft Curtis al telefoon gehad?
Dat risico loop je elke dag.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Loop ik het risico vanavond in de trein allemaal van die gekken tegen te komen?
Ware het niet dat ik (gelukig) niet iedere dag de trein hoef te nemen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:56 schreef tech het volgende:
[..]
Dat risico loop je elke dag.
[/einkopferchen]
Dat geluk moet je koesterenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik (gelukig) niet iedere dag de trein hoef te nemen.
quote:
Yikesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:23 schreef davidov het volgende:
*vinger over topic haal.... naar vinger kijk....vies gezicht trekt en stof eraf blaast*
ik ga maar weer pitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |