helaas, die gaat niet door.; er is geen sneeuwquote:
ehm zoetermeer, landgraafquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:21 schreef error het volgende:
[..]
helaas, die gaat niet door.; er is geen sneeuw
dat is nep!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm zoetermeer, landgraafprima dagjes uit
.
Jahaa komt eraanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:24 schreef error het volgende:
@XMAN: schiet eens op. Ik heb honger!
De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:28 schreef xman het volgende:
http://home.wanadoo.nl/khabbazy/images/VIDEO_042.mp4
ook niet als die badkuip heeeeeeeeeeel groot is?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:23 schreef error het volgende:
[..]
dat is nep!
je surft toch ook niet in je badkuip?
whehe cool!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:33 schreef xman het volgende:
http://s32.yousendit.com/d.aspx?id=0AP9U2KHNL8U32WHHPA9BKIJAR
Van links naar rechts.
Mn alpense herder hoed
M'n blonde pruik
M'n nep borsthaar
En m'n lederhosen.
Komen nog geitewollen sokken bij en bergschoenen.
Pff 4 dagen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whehe cool!
ik ga morgen als pooier, zondag als chinees harajuku sletje, maandag als politieman van verkeerde zeden en dinsdag ook.
En weer 'boetes' uitschrijven zeker?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:42 schreef Jerruh het volgende:
maandag als politieman van verkeerde zeden en dinsdag ook.
jup, it worked tricequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En weer 'boetes' uitschrijven zeker?
Ennuh in welke stad issut?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja
maar goed, ik moet werken/zuipen/lollig doen/feesten achter de bar.
Waar zit jij dan morgen? Ik zit in de Venise in Breda. LOL!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag gister (toen ik ff heel gezellig door mijn wijk liep) dat ze de buitenkant van de Rechter idd toegetakelld hebben tot soort nacht/sex-clubZag er wel geinig uit.
Ook in 't Lampengatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:55 schreef xman het volgende:
[..]
Waar zit jij dan morgen? Ik zit in de Venise in Breda. LOL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |