Zie ik dat nu goedquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/sh(...)170_carnaval2006.jpg
Carnaval de kans om je van je beste kant te laten zien
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Had het maar gezegd.. Die heb ik gister in mn handen gehad..
Nog aan je gedacht!
Waar heb je dat kostuum vandaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
maandag als politieman van verkeerde zeden en dinsdag ook.
Wondererererdererquote:
laat me raden: je hebt al wat te nuecken?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:43 schreef tech het volgende:
Veel plezier voor wie carnaval gaat vieren. Ik sla even over, thank you very much
Wrong: guess again.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:44 schreef error het volgende:
[..]
laat me raden: je hebt al wat te nuecken?
idem.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:44 schreef beaverhausen het volgende:
Die heule carnaval komt me nu al m'n strot uit..
quote:
Hier is het gisteravond al begonnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:46 schreef error het volgende:
idem.
en het gaat hier nog luidkeels door t/m woensdag
Iedereen is dronken en agressief. Het zal wel weer een paar dooien opleveren
Ik kom van boven de rivieren, heb een ingebouwde t****hekel aan het carnavalgebeuren en word bovendien vaker dan niet gedwarsboomd in het vieren van mijn verjaardag door dat 'feest'... Maar ik gun het iedereen die ervan houdt.quote:
Neequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:49 schreef Weemz het volgende:
Had ik al gezegd dat mijn paps afgelopen woensdag 50 is geworden?
Oh.quote:Hij houd niet van verassingen, dus daarom gingen we op vakantie. Komen we thuis, staat er alsnog een pop en spandoek... pap was aardig pissed...
Oh ja jullie hadden gisteravond al alde wievebal gehadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
[..]
Hier is het gisteravond al begonnen..
En het gaat dus ook door tot en met woensdag.
En er is geen ontsnappen aan.
Ah. Dat ken ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:49 schreef tech het volgende:
[..]
Ik kom van boven de rivieren, heb een ingebouwde t****hekel aan het carnavalgebeuren en word bovendien vaker dan niet gedwarsboomd in het vieren van mijn verjaardag door dat 'feest'...
Ja. Nou. En leuk dat het was.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh ja jullie hadden gisteravond al alde wievebal gehad![]()
ach wat sneu nou tochquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja. Nou. En leuk dat het was..
Staat er om 2 uur een stelletje onder je raam ruzie te maken. En schreeuwen en janken dat dat wijf deed..
Mjah, dat is ook maar een excuus dat ik gebruik omdat dat nog weleens een geloofwaardig onderscheid wil zijn, maar ik woon natuurlijk al 21 jaar onder de rivieren...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah. Dat ken ik..
Op dat van 'komen van boven de rivieren' na dan..
Ja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:49 schreef tech het volgende:
[..]
Ik kom van boven de rivieren, heb een ingebouwde t****hekel aan het carnavalgebeuren en word bovendien vaker dan niet gedwarsboomd in het vieren van mijn verjaardag door dat 'feest'... Maar ik gun het iedereen die ervan houdt.
Hij lag iets meer voor de hand dan jouw optie, maar gezien jouw eerdere oordeel had ik het wel verwacht.
Life is full of surprises.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:58 schreef error het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk ook.
Dat had ik dan weer niet verwacht.
En daar is Weemz z'n pappa niet blij meequote:
Zo is het maar net, het circeltje is weer rond...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
En daar is Weemz z'n pappa niet blij mee![]()
vooral als daarna de cafe gaat roepen rondje rondjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:12 schreef beaverhausen het volgende:
Jarig zijn met carnaval zuigt.
Om 12 uur 's nachts in een volle kroeg een serenade krijgen van een hele harmonie..
Dat gebeurde gelukkig niet!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vooral als daarna de cafe gaat roepen rondje rondje![]()
Zo heeft er eens een malloot zijn vriendin ten huwelijk gevraag op het podium op zaterdagavond tijdens de kermis in het dorpquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat gebeurde gelukkig niet!.
Ik ga een beetje de hele kroeg laten zuipen.
Ik heb er maar 1quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de rest ga je nu op marktplaats verpatsen![]()
Je gaat nu aan dag 5 beginnen ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vannacht maar een 24 marathon.
Ik moet nog steeds dag 4 verder gaan..quote:
had gekund jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh ik had gewoon eerder moeten roepen en vragen of je er voor mij ook 1 wilde bestellen![]()
nou ja dan volgende week maar proberenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:58 schreef Andyvie het volgende:
[..]
had gekund jaVanavond geen nieuwe afleveringen van 24 zag ik op de site van Fox
Gewoon om 22.00 met ticketonline bellen. Dan heb je de beste kans. Die site van hun is bagger...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ja dan volgende week maar proberen
want ja binnen een uurtje of zo zal alles wel weer weg zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Gewoon om 22.00 met ticketonline bellen. Dan heb je de beste kans. Die site van hun is bagger...
Vorig jaar was het toch na 3 uur? Toen heb ik kaarten gekocht in de aftersale, er kwamen toen nog wat kaarten in de verkoop die niet betaald waren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
want ja binnen een uurtje of zo zal alles wel weer weg zijn
daar kan ik nu niet op wachten want dan ben ik 3 weken met vakantiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:09 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Vorig jaar was het toch na 3 uur? Toen heb ik kaarten gekocht in de aftersale, er kwamen toen nog wat kaarten in de verkoop die niet betaald waren.
Nou veel plezier danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds dag 4 verder gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |