Een kinderhand is snel gevuldquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja ej, je moet toch wat als je alles al hebt![]()
wat, niet blij met Zero Hour?quote:
Je gaat me niet vertellen dat jij em wel speeltquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
wat, niet blij met Zero Hour?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij em wel speelt![]()
Er zijn zoveel spellen die dat hebben, ik word er gek vanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ja, om welk spel gaat het nou????
en jij trapt er met je volle verstand inquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Er zijn zoveel spellen die dat hebben, ik word er gek van![]()
Jawel! Classic online en ZH om die generaals in te makenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
omfg, en je speelt geen classic meer?![]()
Je gaat lekker dan!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel! Classic online en ZH om die generaals in te maken
Online stats zijn inmiddels 63/30
Edit: en ik zie mezelf nog steeds als noobvooral als een enemy USA al aan het bouwen is op het midden van de kaart (Twilight Flame)
Je moet gewoon direct je oils pakken, met china niet direct met een dozer heengaan. Maar eerst een warfac en dan een gattling sturen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel! Classic online en ZH om die generaals in te maken
Online stats zijn inmiddels 63/30
Edit: en ik zie mezelf nog steeds als noobvooral als een enemy USA al aan het bouwen is op het midden van de kaart (Twilight Flame)
Geil ideequote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je gaat lekker dan!![]()
Binnenkort weer es ffkes online?![]()
Deal.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geil idee
Vanavond ff samen online tegen noobs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |