Ja en dan elke dag in die kut file staan op de A1 en A10. Als ik alles mee heb met het OV ben ik binnen 1 uur thuis. Met de auto lukt me dat niet vanaf Sloterdijk...als het een beetje druk is. Dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:19 schreef KonnieKipke het volgende:
Vieze pauper, koop eens een auto!
hier zat je dan vanavond...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:14 schreef Razor21 het volgende:
Godver de Godver de Goder grafpleuris zeg...
Ik nam gisteren een trein later vanaf Amsterdam Sloterdijk, nam hem van 17.56 ipv 16.56. Omdat ik om 16.30 uur toen ik klaar was op de helpdesk nog 1 telefoontje aannam. Duurde een uur dat gezeik aan de phone..![]()
Nou ik die trein dus pakken van 4 voor 6 stopt dus in Amsterdam CS en zou dan 18.09 moet vertrekken richting Naarden Bussum.
We staan dus stil op CS "PLOEP" stroom uitval in de trein helemaal donker en de deuren gingen dus dicht. Hebben we gwoon met z'n allen tot 18.40 in die trein gezeten niemand kon er meer in of uit.![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk had de conducteur een deur op gemaakt en mochten met de trein van 18.45 uur onze rit vervolgen. Sterfens druk natuurlijk mocht nog staan ook.
Door dat hele gezeik was ik om pas om 19.30 uur thuis. Wat een grafzooi zeg...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog meer Fokkers die in die trein zaten toevallig?
Dat klinkt nog best als puik call-center werkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:40 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee voor ISC in de Kolonel Six Kazerne telefonische ondersteuning bieden aan 11.000 agenten in heel NH.![]()
Op zich een hele toffe baan vind ik ...je ziet en hoort best veel spannende shit..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:41 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dat klinkt nog best als puik call-center werk [afbeelding]
Stelletje zeikerds hier waarvoor is klaagbaak anders?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:52 schreef vamos1 het volgende:
wat wil je eigenlijk met dit topic bereiken? dat de NS voortaan gewoon op tijd rijd?
misschien moet je dan een topic openen op www.ns.nl
en niet op fok![]()
je zat toch in een trein van de NS?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Stelletje zeikerds hier waarvoor is klaagbaak anders?
En hoor je mij het woord NS 1 keer noemen in dit topic?
Ik zeik alleen maar op die trein...stroom kan natuurlijk altijd uitvallen. Maar ben gewoon kwaad dat het precies weer bij gebeurd.
werkt die niet op stroom?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:04 schreef eBay het volgende:
Wel eens van een noodhendel voor de deur gehoord ?
Nee, meganica...quote:
Als die op stroom zou werken zou hij niet erg nuttig zijn als nood-instrument.quote:
Klinkt een beetje sompig......quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |