Tja, maar morgen is het Carnaval!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:32 schreef Thomas__Acda het volgende:
Én tis uit met mn vriendin én de oma van mn nichtje is overleden (niet mijn oma) en ik kende haar wel redelijk, én ik werk al de gehele week in mn vakantie én europees verneuken de clubs alle kansen.
Kutweek :/
Nou, daar word je gelukkig vanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:38 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Tja, maar morgen is het Carnaval!!!
Thnx!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:39 schreef Kuuke2k5 het volgende:
TS: ben het helemaal met je eens... sterkte
Pas maar op, het kan n og erger worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:35 schreef Thomas__Acda het volgende:
Dat is toch pas zo op de zondag?
o nee dat is waar, was het bijna even vergetenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar als kwaliteitsuser mag ik dan ook niet ontbreken![]()
Was..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
o nee dat is waar, waas het bijna even vergeten![]()
volgens mij weet je mij wachtwoord en zit je gewoon spelfouten in mijn post aan te brengenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was..
Dat Lidl plaatje zit je nog steeds dwars nietwaar?![]()
Sssst, straks komt een admin erachterquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
volgens mij weet je mij wachtwoord en zit je gewoon spelfouten in mijn post aan te brengen![]()
ik vond het al zo vreemd toen laatst een admin "dit is je laatste waarschuwing, nu kap je met je baggerpost" tegen mij zei terwijl ik toch een kwaliteitsuser bentquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sssst, straks komt een admin erachter![]()
Hé, inderdaad vreemdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik vond het al zo vreemd toen laatst een admin "dit is je laatste waarschuwing, nu kap je met je baggerpost" tegen mij zei terwijl ik toch een kwaliteitsuser bent![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |