abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35432806
Momenteen zit mijn vriendin in Vietnam. Heeft daar ook een mobiel met vietnamees telefoonnummer. Als ik ik haar vanuit Nederland bel of SMS kost me dat klauwen vol met geld.

Nu heb ik via google gezocht wat eventueel de mogelijkheden zijn om goedkoop te bellen en te SMS-en naar Vietnam. Niet als ik dus bel en/of SMS dat zij in Vietnam ook extra kosten krijgt op de telefoonrekening. Dus alle kosten voor mij, maar wel goedkoper dan nu zoals via Vodafone.

Heeft iemand ervaring met naar buitenland bellen en SMS-en. Zoja welke sites en/of profiders zijn het beste?
pi_35432838
je zou even bij clickatell.com kunnen kijken voor de sms. Is geloof ik 4 tot 12 cent per sms wereldwijd, afhankelijk van welke provider je vriendin heeft. Ik heb het ooit gebruikt voor een MSN-SMS-bot, en was er zeer over te spreken!
Clickatell is wel gericht op het gebruik vanuit applicaties, maar misschien hebben ze ook een webinterface...
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_35433275
Is skype niet gewoon iets?
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_35433325
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 08:47 schreef Allantois het volgende:
Is skype niet gewoon iets?
Skype is leuk, maar dat kost alsnog klauwen met geld als je naar een buitenlandse mobiel belt.. En op de een of andere manier lukt het skype krediet opwaarderen ook niet altijd...
  vrijdag 24 februari 2006 @ 09:23:05 #5
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_35433902
Mijn vriendin heeft net een Lebara mobile sim kaart gekocht.
Naar Vietnam bellen kost volgens de site ¤ 0.35 per minuut
SMS tarief buitenland is ¤0.12
De kaartjes zijn te koop op het postkantoor, maar je moet wel een simlock vrije telefoon hebben.
Mocht de die niet hebben, de goedkoopste die ik kon vinden is deze Siemens A65 voor ¤51

Daar naast zijn er natuurlijk ook pre-paid belkaarten te koop in diverse belhuizen.
Dat gaat meestal via een call-back systeem en over een afgeknepen lijn.
De kwaliteit van de geluidsverbinding is niet altijd even goed.
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')