Waar kun je niet aan wennen dan? Ik vind OS X na lang gebruik van Windows zó intuïtief werken, dat ik me amper kan voorstellen dat je daar zo aan moet wennen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:18 schreef sig000 het volgende:
Ik heb al een tijdje een powerbook maar kan er maar niet aan wennen.![]()
Dat je PowerBook door dat soort dingen niet aan jou kan wennen, snap ik dan weer wél!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:20 schreef sig000 het volgende:
Laatst ook nog mijn adapter gesloopt doordat ik er op ging staan.![]()
Ik werk ernaast zoveel met Windows dat ik me daar helemaal thuisvoel en met de Mac heb ik dat nog lang niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:36 schreef broer het volgende:
[..]
Waar kun je niet aan wennen dan? Ik vind OS X na lang gebruik van Windows zó intuïtief werken, dat ik me amper kan voorstellen dat je daar zo aan moet wennen.
Tsja dat was even zo'n actie met teveel bier en te weinig zelfkennis.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:37 schreef broer het volgende:
[..]
Dat je PowerBook door dat soort dingen niet aan jou kan wennen, snap ik dan weer wél!
ik kwam 'm tegen en kon de verleiding niet weerstaan om te kopen en naast mijn X86 pc's te proberen.quote:
Prettig gevoel als je je dat kunt veroorloven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:54 schreef sig000 het volgende:
ik kwam 'm tegen en kon de verleiding niet weerstaan om te kopen en naast mijn X86 pc's te proberen.![]()
Ja, goed idee.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:56 schreef Stranger het volgende:
Ja weltrusten
Toch heb ik steeds 't gevoel dat ik iets mis als ik zo die Mac aanhangers zo zie posten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 04:01 schreef broer het volgende:
[..]
Prettig gevoel als je je dat kunt veroorloven.
Dit is toch wel 1 van de meeste vriendelijke topics op Fok en pas me daar graag bij aan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 04:05 schreef broer het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wat precies? Toch niet alleen dat 'slaap lekker'?
Nou ja, je vindt het een prettig OS of niet. Dat is het hele eieren eten. Ik vind het persoonlijk erg fijn. En daar heb ik graag wat internetsnelheid voor over. (Want dat is onder XP gewoon echt sneller dan op mijn iBook.) Ik vind het, zoals gezegd, erg inuïtief werken. Wat 'Mac-aanhangers' ervan vinden zal me werkelijk jeuken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 04:07 schreef sig000 het volgende:
Toch heb ik steeds 't gevoel dat ik iets mis als ik zo die Mac aanhangers zo zie posten.![]()
Ja. Ik nu ook echt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 04:10 schreef sig000 het volgende:
Dat slaap lekker was uit de grond van mijn hart want dat ga ik ook zo doen.![]()
Ik ben denk ik bedorven door te lang met windows te werken en ben steeds de weg kwijt in OSX.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 04:11 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, je vindt het een prettig OS of niet. Dat is het hele eieren eten. Ik vind het persoonlijk erg fijn. En daar heb ik graag wat internetsnelheid voor over. (Want dat is onder XP gewoon echt sneller dan op mijn iBook.) Ik vind het, zoals gezegd, erg inuïtief werken. Wat 'Mac-aanhangers' ervan vinden zal me werkelijk jeuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |