Remlofquote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:11 schreef remlof het volgende:
turken zijn ok!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:40 schreef Xebber het volgende:
Zit ik om 02.45 uur of zo een bestelling te maken bij een leuke miep van de piramide in Lelystad. Komt d'r zo'n Turk aan die d'r gewoon tussen gaat zitten praten. Of d'r knoflooksaus is? Of Rooie pittige saus zoals hij het noemt.
Ja hallo zeg! Ik ben net een menu aan het bestellen, wacht goddomme maar lekker op je beurt!
Heeft die gozer ook nog het idee dat ik gezegd heb: "Je moet je bek houden". Dus dat tuig wacht mij op buiten de zaak. Nou jongens! Jullie hebben pech gehad. Ik ben met de taxi naar huis gebracht omdat ik vaste klant ben bij deze zaak!
Turken! Sterf allemaal!![]()
Volgens mij slaapt ie allang!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:56 schreef rudedeltadude het volgende:
ga slapen joh
Mensen die voordringen... goh, zijn het toch echte nederlanders gewordenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:40 schreef Xebber het volgende:
Zit ik om 02.45 uur of zo een bestelling te maken bij een leuke miep van de piramide in Lelystad. Komt d'r zo'n Turk aan die d'r gewoon tussen gaat zitten praten. Of d'r knoflooksaus is? Of Rooie pittige saus zoals hij het noemt.
Ja hallo zeg! Ik ben net een menu aan het bestellen, wacht goddomme maar lekker op je beurt!
Heeft die gozer ook nog het idee dat ik gezegd heb: "Je moet je bek houden". Dus dat tuig wacht mij op buiten de zaak. Nou jongens! Jullie hebben pech gehad. Ik ben met de taxi naar huis gebracht omdat ik vaste klant ben bij deze zaak!
Turken! Sterf allemaal!![]()
SAMENZWERING!!! Oppakken die hap!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Turken zijn de meest vriendelijke en behulpzame mensen ter wereld. Ze komen altijd met 20 man vragen of je problemen hebt
strontzakken zijn het![]()
Open een fan-topic over de TS!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:26 schreef Rekkie het volgende:
En je kwam thuis en direct ging je een topic openen?
Wauw, wat een cool leven heb jij, mag ik je aanraken?
Het feit dat hij direct alle turken verrot scheldt is je ontgaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:29 schreef Fliepke het volgende:
Dit topic is grappig. Sla je iemand wel op zn bek en open je daar een topic over dan gelooft niemand je. Doe je verstandig en ga je een mogelijk gevecht uit de weg, krijg je gezeik dat je een mietje bent
FOK!
Klaagbaakquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:29 schreef Fliepke het volgende:
Dit topic is grappig. Sla je iemand wel op zn bek en open je daar een topic over dan gelooft niemand je. Doe je verstandig en ga je een mogelijk gevecht uit de weg, krijg je gezeik dat je een mietje bent
FOK!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het feit dat hij direct alle turken verrot scheldt is je ontgaan?
Volledig. Maar ze zullen het wel verdiend hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het feit dat hij direct alle turken verrot scheldt is je ontgaan?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volledig. Maar ze zullen het wel verdiend hebben![]()
Natuurlijk! Er staat toch 'Turken'?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volledig. Maar ze zullen het wel verdiend hebben![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
'ey meisje!, ey meisje! ey meisje! ey HOER!"
geweldige gast![]()
Ze passen zich aan aan de overige Turken!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:31 schreef -Marc- het volgende:
Waarom veranderen mannan altijd in complete debielen als ze een shoarmatent inlopen?
Heerlijk!!!
Dat is een zekere soort van intergratie bij de shoarma zaakquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ze passen zich aan aan de overige Turken!
Dus jij gaat met een taxi naar huis, terwijl je daar met de fiets was?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:31 schreef Xebber het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje van de Pyramide. Ze hebben uit pure frustratie mijn fiets gemold.![]()
Sedert wanneer is dat niet meer mogelijk?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus jij gaat met een taxi naar huis, terwijl je daar met de fiets was?
---> 49
Dat impliceer ik niet!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:35 schreef Xebber het volgende:
[..]
Sedert wanneer is dat niet meer mogelijk?
Jij ook turk? Of gewoon nog geen nederlands gehad op school?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:38 schreef SharQueDo het volgende:
Enigste turk die oké is is Sinterklaas, want daar weten we zeker van dat hij ook daadwerkelijk het land uitgaat.![]()
Turken, enz![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:38 schreef SharQueDo het volgende:
Enigste turk die oké is is Sinterklaas, want daar weten we zeker van dat hij ook daadwerkelijk het land uitgaat.![]()
Turken, enz![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:31 schreef Xebber het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje van de Pyramide.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
Je was dus bang en bent gevlucht met een taxi?![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:38 schreef SharQueDo het volgende:
quote:
Dus jij gaat vrijwillig in een groep van 7 turken van minimaal 25 jaar staan om je in elkaar te laten rossen?quote:
Ik niet snappen jijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij ook turk? Of gewoon nog geen nederlands gehad op school?
Ik laat me niet in elkaar rossen zonder slag of stoot.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:47 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dus jij gaat vrijwillig in een groep van 7 turken van minimaal 25 jaar staan om je in elkaar te laten rossen?
Bierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:28 schreef Xebber het volgende:
Ik begin me nu pas te beseffen dat ik een grote bek tegen een Turk gehad heb.![]()
Wat bier al niet met je kan doen!![]()
"Nochtans is Sint-Nicolaas geboren in Patara in Turkije in het jaar 280."quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:41 schreef -Marc- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Sinterklaas een turk?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas
pwnedquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:12 schreef JosvG het volgende:
[..]
"Nochtans is Sint-Nicolaas geboren in Patara in Turkije in het jaar 280."
Van jouw wiki-link geplukt.
Uiteraard! Hoe raad u dat zo..?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:02 schreef Crazykill het volgende:
En iedereen lacht TS nu uit, omdat iedereen hier een held is en ze elke groepje jongeren aan zouden kunnen in hun eentje
Uiteraard, met die banaan ben ik iedereen de baasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:02 schreef Crazykill het volgende:
En iedereen lacht TS nu uit, omdat iedereen hier een held is en ze elke groepje jongeren aan zouden kunnen in hun eentje
Zou het?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:47 schreef Dirktator het volgende:
Misschien wilde hij de dialoog met je aangaan?
Daar komt het idd op neerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
Je was dus bang en bent gevlucht met een taxi?![]()
Turken niet man. Turken zijn relaxed. Marokkanen daarentegenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Turken zijn de meest vriendelijke en behulpzame mensen ter wereld. Ze komen altijd met 20 man vragen of je problemen hebt
strontzakken zijn het![]()
ben ik bij de lokale kebabtentquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:46 schreef maxamius het volgende:
vaste klant bij de shoarmatent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |