nee tuurlijk niet, maar tis gewoon goor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:56 schreef Xennia het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat je anders gewoon wel je uitgaanskleding de volgende dag had aangetrokken![]()
Ik ga geregeld nog even een biertje drinken op donderdagavond tot een uurtje of 1 's nachts (dan is het ongeveer sluitingstijd in Doetinchem). Das leuker dan thuis zitten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:01 schreef JustJunior het volgende:
Gast. Kom je om twee uur al terug van het uitgaan
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
(dan is het ongeveer sluitingstijd in Doetinchem)
Je stapt toch direct onder de douche en pleurt je kleding in de was. Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:58 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, maar tis gewoon goor.
Op donderdagavond lekker om 22:00 de stad in en tot 1:00 pilzen. Op vrijdag van 23:00 tot half 5 de stad in. Zaterdag idem dito. Best een leuk weekend toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:04 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook geen "uitgaan". Ik ga ook wel eens om één uur 's nachts nog patat scoren.
gast ik moet morgen om 8 uur opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:01 schreef JustJunior het volgende:
Gast. Kom je om twee uur al terug van het uitgaan
dat trekt ook in je jas, en ook in je kamer.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je stapt toch direct onder de douche en pleurt je kleding in de was. Ik zie het probleem niet
Conclusie? Met een rookvrije horeca ben je van die lucht af, maar ruiken je kleren naar bier en shoarma...Wat is daar de oplossing voor? Shoarma tenten verplicht in t weekend voor 22:00 dicht, en biervrije kroegen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:38 schreef star_gazer het volgende:
Als ik na een avond zuipen en shoarma vreten thuiskom, flikker ik graag mijn kleding zo over de stoel heen. Als ik dan wakker wordt, ruik ik geen shoarma, geen bierlucht, maar rook
Dat en wat denk je van rookmachines in discotheken? Die lucht trekt ook lekker in je kleren. Zowiezo ruiken discotheken en kroegen waar veel mensen binnen zitten niet altijd bewust fris. Zweet, parfum, lucht van kots en drank.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:43 schreef -Nielz- het volgende:
Ook al ga je naar een kroeg waar niet gerookt mag worden, je ruikt toch dat je naar een kroeg bent geweest. De geur van bier gaat in je kleren zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |