quote:Wanted man van Nick Cave is beter dan de uitvoering van Johnny Cash. Door Dylan geschreven trouwens
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:59 schreef Conflict het volgende:
Hoe kan iemand Dylan nou overtreffen
Heiligschennis, dat is het
Jazeker wel..ik ga het even opzoekenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:59 schreef NoSigar het volgende:
DAt is toch geen cover?
John Kongo uit 1971quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:59 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Jazeker wel..ik ga het even opzoeken
Zo dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:59 schreef Soul79 het volgende:
Best, maar doe dan even een link naar de voorganger in de OP![]()
Dat vind jij, dat vind ik, dat vinden alle vooraanstaande critici. Maar sommigen luisteren liever naar andere muziek. En dat is heus niet in de intra-murale zorg, hoewel ze er daar wel erg van kunnen genieten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:53 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Ja, maar het is onzin om net alsof te doen dat alles waar jij niks aan vind meteen slechte, of minder interessante muziek is.
Zie mijn sig. Kan helemaal niets tegenopquote:
Mwah.. de versie van Cohen's Hallelujah is toch echt beter gedaan door Jeff Buckleyquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:02 schreef kamagurka het volgende:
(waarschuwing:) Vooral géén Dylan, Pink Floyd, Beates, Leonard Cohen, Pixies, Led Zeppelin (die kan ieder ogenblik gaan komen natuurlijk) bashen alvast, die zijn heilig!
Woei Beatles!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:02 schreef kamagurka het volgende:
(waarschuwing:) Vooral géén Dylan, Pink Floyd, Beates, Leonard Cohen, Pixies, Led Zeppelin (die kan ieder ogenblik gaan komen natuurlijk) bashen alvast, die zijn heilig!
Kom niet veel verder als ik erop drukquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:03 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Zie mijn sig. Kan helemaal niets tegenop![]()
JSB was trouwens ook een fervent coveraar, of liever een bewerker. En altijd beter dan het origineel![]()
"Vooraanstaande critici"?? Man, dat zijn de eersten die hun aversie of adoratie ondubbelzinnig laten blijken! Je hebt er echt niets van begrepenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:02 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Dat vind jij, dat vind ik, dat vinden alle vooraanstaande critici.
Mwoa , mag voor mij allemaal. Kreeg pas moeilijkheden met dat top 40 dansorkestje begon, Cosmopolitan of Avenue of hoe heten die bandjes allemaal ook al weer.quote:
Tja, die hebben zo ongeveer alle oude bluesmuzikanten 'gecovered'. Zonder bronvermelding dan. Daar moet een apart topic voor komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:02 schreef kamagurka het volgende:
Led Zeppelin (die kan ieder ogenblik gaan komen natuurlijk)
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:05 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Tja, die hebben zo ongeveer alle oude bluesmuzikanten 'gecovered'. Zonder bronvermelding dan. Daar moet een apart topic voor komen.
Nou, ook na al die jaren zie je een behoorlijk duidelijke, nee, onmiskenbare tendens. Niet alleen mensen die de eerste zijn. Ik heb het natuurlijk niet over de Hitkrant en de Popfoto.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:05 schreef kamagurka het volgende:
[..]
"Vooraanstaande critici"?? Man, dat zijn de eersten die hun aversie of adoratie ondubbelzinnig laten blijken! Je hebt er echt niets van begrepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |