Ik surf daar te weinig voor, denk ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
Festini peer.... dat bewaar ik voor de zomer. Mijn rechterhand is al ijskoud. Hebben jullie dat ook als je over het wereldwijde web surft?
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik gloei helemaal in de warmte van jouw gezelschap.![]()
gatver, wat een slijmbal ben ik ook
Onder surfen valt ook telkens op MyAt klikken, of F5' en.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik surf daar te weinig voor, denk ik.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je wordt er al beter in, wyccie.
Oh...quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Onder surfen valt ook telkens op MyAt klikken, of F5' en.
Ik vind dat je ze daar op aan mag spreken! Stuur een mail!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Is het de weblog of het weblog of het weblog? '
Dat zou eeuwig zonde zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:20 schreef wyccie het volgende:
Krijg je het warm van bier? Misschien moet ik mijn hand in een glas bier steken.
Of heel misschien...heb ik hem weggejaagd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zou k_man zich verstikt hebben in z'n Festina ijsje?
Een mooie topic klinkt natuurlijk voor geen meter.quote:Bij de-woorden verbuigen we die: de rode trui, een rode trui en die rode trui; bij het-woorden verbuigen we niet na een: het grote huisen dat grote huis, maar een groot huis .
Ik heb in stilte genoten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zou k_man zich verstikt hebben in z'n Festina ijsje?
Ook.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Zonde van mijn hand?
Truste!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
Afijn, het wordt zo onderhand tijd mijn moede hooft te rusten te leggen.
Welterustenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
Afijn, het wordt zo onderhand tijd mijn moede hooft te rusten te leggen.
Geeft niet...ik wou al flauwe grapjes maken over PC Hooft of iets dergelijks, maar dat leek me niet nodig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:37 schreef k_man het volgende:
Wel verdorie. Hoofd met een T. Ik ben echt te moe om hier nog een literair verantwoorde bijdrage te leveren.![]()
Hoe dan ook, ik groet u allen.
Bokkepootjequote:Op donderdag 9 maart 2006 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Biertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |