Met als enige memorie aan het verleden de talloze topics die ooit hier geplaatst zijn. Waar je dan als alleenheerser doorheen dwaalt, vol melancholische herinneringen hoe het ooit was.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er komt een dag dat dit alles van en voor mij alleen is, LXIV.
Die dag is de dag dat ik torenhoge muren om mij heen bouw,
met in het midden een piepklein gaatje om doorheen te kijken.
Ik kijk er nu al naar uit.
Ja,quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met als enige memorie aan het verleden de talloze topics die ooit hier geplaatst zijn. Waar je dan als alleenheerser doorheen dwaalt, vol melancholische herinneringen hoe het ooit was.
Dat gevoel heb ik ooit wel eens. Wanneer ik diep in de nacht hier door FOK! struin. Alsof ik door een uitgestorven kasteel loop. Waarbij ieder topic een door mensen verlaatte verlaten kamer is.
Krijg je dan nooit de neiging alle fatsoensnormen te laten varen? Tenslotte is er toch niemand die je ziet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met als enige memorie aan het verleden de talloze topics die ooit hier geplaatst zijn. Waar je dan als alleenheerser doorheen dwaalt, vol melancholische herinneringen hoe het ooit was.
Dat gevoel heb ik ooit wel eens. Wanneer ik diep in de nacht hier door FOK! struin. Alsof ik door een uitgestorven kasteel loop. Waarbij ieder topic een door mensen verlaatte verlaten kamer is.
Lienekien komt vast nog met het antwoord.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
of is het nu verlate kamer??
Dan is het net alsof die kamer te laat is.
Gelukkig stinkt het hier op TTK niet zo. Daarvoor moet je eerder in POL, WGR of KLB zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja,
een uitgestorven kasteel, waar in elke hoek ( - en die heb je veel, in een kasteel - ) -
een doordringende urine-lucht hangt.
Ik bedoel maar...quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja,
een uitgestorven kasteel, waar in elke hoek ( - en die heb je veel, in een kasteel - ) -
een doordringende urine-lucht hangt.
Vaak trek ik dan mijn kleren uit en ga naakt achter mijn laptop zitten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Krijg je dan nooit de neiging alle fatsoensnormen te laten varen? Tenslotte is er toch niemand die je ziet.
Naughty, naughty!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vaak trek ik dan mijn kleren uit en ga naakt achter mijn laptop zitten.
(Niemand die het ziet!)![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er komt een dag dat dit alles van en voor mij alleen is, LXIV.
Die dag is de dag dat ik torenhoge muren om mij heen bouw,
met in het midden een piepklein gaatje om doorheen te kijken.
Ik kijk er nu al naar uit.
Doet me denken aan Paul Austerquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |