En da's best kut. Ik kan er weinig aan veranderen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:42 schreef LXIV het volgende:
Maar heb je het dan zo druk, of is het gewoon een karaktereigenschap?
Wat heb je er van opgestoken?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:03 schreef Lienekien het volgende:
Goedemorgen. Mijn agenda is leeg voor vandaag.
Ik heb het boek 'tekstanalyse, een pragmatische benadering' van Henk Pander Maat naast me liggen. Dat heb ik een paar jaar geleden eens gekocht, maar het kwam er nooit van om me erin te verdiepen. Heb er de afgelopen dagen wat in gelezen en ik vind 't toch wel erg interessant.
Soms mis ik het wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Géén testen meer, ik heb genoeg proefwerken gezien deze week.
Mwa, ik denk wel dat het redelijk is gegaan, en de vakantie begint nu onder de naam "Carnavalsvakantie".quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Soms mis ik het wel.
Maar eh, ging het een beetje? En waarom heb jij geen voorjaarsvakantie?
Ik vind 't erg interessant. Het boek laat zien hoe je een tekst kunt analyseren en ook hoe je 'm vervolgens kunt beoordelen en/of kunt herschrijven.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon nieuwsgierig.![]()
Ah, 'boven de rivieren' hadden ze deze week vakantie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, ik denk wel dat het redelijk is gegaan, en de vakantie begint nu onder de naam "Carnavalsvakantie".
Ik hou niet van Carnaval.
Ik zie de krantenkoppen al voor me:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah, 'boven de rivieren' hadden ze deze week vakantie.
Ik houd ook niet van carnaval, maar ik woon dan ook al mijn hele leven boven de rivieren. Kun je niet vluchten?
Ik had natuurlijk 'vluchten' tussen aanhalingstekens moeten zetten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie de krantenkoppen al voor me:
17-jarige vlucht voor carnaval
Jonge Eindhovenaar vermist
Nee, ik blijf gewoon thuis, met de ramen en deuren dicht. Een paar dagen volledige opsluiting zal em goeddoen.
Nee, familie woont eigenlijk allemaal in brabant, en in limburg. Als ik moet kiezen, dan ga ik toch voor Brabantquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk 'vluchten' tussen aanhalingstekens moeten zetten.
Heb je geen leuke oom en tante in Zwolle?
Nu wel!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Biancavia!
Pittige Tijden - Nieuws voor de fans Al gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |