Wanna see the sun??quote:
Moeilijk he?quote:
Dit is belangrijkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik was bezig.
Met andere dingen.
Dus.
Zal best, maar ik vind het gewoon altijd tof om op dat mens te kotsen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
die heeft hij toch nooit in zijn ava gehad??
wát??? jij bent een kinderkotser?!?!?!??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:55 schreef Bupatih het volgende:
Zal best, maar ik vind het gewoon altijd tof om op dat mens te kotsen.
Niks mis met kinderen, maar wel metquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
wát??? jij bent een kinderkotser?!?!?!??![]()
.... ik ook![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:10 schreef Airelle het volgende:
Weer een dvd verkocht. Niet verwacht
.
quote:
ach, de prikkelbare darm staat er ook bijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:22 schreef Airelle het volgende:
http://www.voedingscentru(...)htm?searchfor=koffie.
Toch maar eens lezen...
Ik had net gekeken naar Rondom Tien, vandaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach, de prikkelbare darm staat er ook bij
maar no way dat ik minder koffie ga drinken...
ik eet me al suf aan vezels [in welke vorm dan ook]
welcomequote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:19 schreef Airelle het volgende:
Ik ben de RG&WL ook kwijt. Bedankt nog voor de tip.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:28 schreef Airelle het volgende:
Ik had net gekeken naar Rondom Tien, vandaar.
Ik drink er ook niet minder koffie om (zoveel drink ik trouwens niet).
geen koffie én geen rosé meer..............quote:Houd normale hoeveelheden koffie, thee en alcohol aan: per dag een paar kopjes koffie en thee en niet meer dan twee glazen alcoholische drank
zie je wel dat ik 't wel kanquote:Civil Rights: Very Good
Economy: Strong
Political Freedoms: Superb
UN Category: Moralistic Democracyquote:
ik heb er nog éénquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:42 schreef Airelle het volgende:
UN Category: Moralistic Democracy New York Times Democracy
Civil Rights: Rare
Economy: Strong
Political Freedoms: Below Average.
quote:and the government is avowedly atheist
geweldig ditquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:48 schreef Bupatih het volgende:
Where's The Love Gone?
So the government should make it mandatory: call your spouse 'darling' at least once a day, or face a fine."
En zo hoort het.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:48 schreef babette21 het volgende:
Babettelonia staat boven aan waar haar het gaat om "meest religieus"
hoe tof!!
edit: nu zie ik ook waarom Buup in het lijstje ontbreekt:
[..]
Wist niet dat jij zo left wasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:07 schreef Airelle het volgende:
Hier komen jullie nooit aan:
UN Category: Left-Leaning College State
Civil Rights:Superb
Economy:Thriving
Political Freedoms:Very Good
Jah, ik vroeg hoe ik m'n vers landje naar een regio kon verhuizen en niemand die iets zei!quote:
Welk landje, welke regio?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jah, ik vroeg hoe ik m'n vers landje naar een regio kon verhuizen en niemand die iets zei!
Dus toen ik hetzelf gevonden had, besloot ik dat jullie het niet verdienden verblijd te worden met een vraag van Paltos.![]()
Is ook niet zo links hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo left was.
Alleen mijn political fr. zijn below average, alleen maar omdat ik een nazi-partij uitsloot.
* BVO gaat vanavond naar het tennis.
Qua spelers natuurlijk wel een stuk minder, maar het blijft toch altijd wel leuk daar
. Baal er alleen heeel erg van dat ik Nadal niet kan zien spelen
. Zag hem wel zondag bij Ahoy lopen
, hij kwam zich afmelden
.
http://www.nationstates.net/quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Welk landje, welke regio?
Volgens mij kom ik hier te weinig de laatste tijd![]()
FOK!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Welk landje, welke regio?
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:31 schreef Tania18 het volgende:
Niks mee te maken, Tania!quote:
jij hebt twee weken voorsprongquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:07 schreef Airelle het volgende:
Hier komen jullie nooit aan:
UN Category: Left-Leaning College State
Civil Rights:Superb
Economy:Thriving
Political Freedoms:Very Good
ja zeg, ik zat net ff in de auto.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef Paltos het volgende:
Jah, ik vroeg hoe ik m'n vers landje naar een regio kon verhuizen en niemand die iets zei!
Dus toen ik hetzelf gevonden had, besloot ik dat jullie het niet verdienden verblijd te worden met een vraag van Paltos.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja zeg, ik zat net ff in de auto.....
dat betekent toch niet dat je niet meer in fok!-regio wil horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |