Nou dan was je wel een late vroegiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dudette. Vroegie is van 6 tot 9
.
IK ZEI OOK NIET DAT IK EEN VROEGE VROEGIE WASquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou dan was je wel een late vroegie.
Mag ik Bupa spelen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:07 schreef babette21 het volgende:
vijfst
en m'n ik-ga-niet-fokken-plan-vandaag valt bij deze in duigen
Hè, wat jammer nou.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:07 schreef babette21 het volgende:
vijfst
en m'n ik-ga-niet-fokken-plan-vandaag valt bij deze in duigen
Voor jou is wel erg vroeg of niet? Chaggerijn!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
IK ZEI OOK NIET DAT IK EEN VROEGE VROEGIE WAS![]()
![]()
Bupa spelenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mag ik Bupa spelen?
Het is: bij dezen.
Nou inderdaad. Dat was nog eens leukquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupa spelen. Nostalgie
. Dat speelde ik vroeger altijd met alle kindjes uit de straat
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Voor jou is het wel erg vroeg of niet? Chagrijn!
Hé, wat tof, je begrijpt mequote:
Het was geen onrecht wat je werd aangedaan. Gewoon een constatering. Je bent een late vroegie, deal with it!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:10 schreef Svensational het volgende:
[..]Nee hoor, maar ik kan er gewoon niet tegen onrecht
!
Ik ook niet, wel een sapjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah shut up, ik heb nog geeneens koffie op...... mèn....
altijd tochquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:11 schreef Svensational het volgende:
Hé, wat tof, je begrijpt me! (O+)
Gewoon, ik probeer een rel te creëren. Doe ff mee ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
altijd toch![]()
maar waarom doe je zo onlief tegen mij?!??![]()
De oplettende lezer heeft opgemerkt dat ik in deze post ook Bupa speelde.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:10 schreef Svensational het volgende:
[..]Nee hoor, maar ik kan er gewoon niet tegen onrecht
!
Sukkel, jij altijd!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon, ik probeer een rel te creëren. Doe ff mee ofzo!
Nee, ik was altijd tegen onrecht. Zie de hoe-labiel-ben-ik-quiz.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
De oplettende lezer heeft opgemerkt dat ik in deze post ook Bupa speelde.
Hee, normaal is datquote:
oh. maar ik ben niet zo in de stemming....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:13 schreef Svensational het volgende:
Gewoon, ik probeer een rel te creëren. Doe ff mee ofzo!
Houd je bek man! met je getut.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, normaal is dat [afbeelding] Zhenar [afbeelding], maar die zit nu in : Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |