Dat ben ik nou al tijden van plan, naar de kapper te gaan en te zeggen :"Maak er maar iets van" om te kijken hoe ze reageren... (ik heb een kaalgeschoren hoofd ja) ... lijkt me wel lachenquote:Komt een kale man bij de kapper: Knip het maar bij.
Ik snap 'm nu pasquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:32 schreef Dirkh het volgende:
Komt een kale man bij de kapper: Knip het maar bij.!!!1111
Ik snap hem niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:35 schreef tong80 het volgende:
Koos Alberts doet een verkorte kapperscursus.
Examinator :
'Je bent geslaagd, je hebt het goed onder de knie.'
Neem wel (een vriend met) een verborgen camera meequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:36 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Dat ben ik nou al tijden van plan, naar de kapper te gaan en te zeggen :"Maak er maar iets van" om te kijken hoe ze reageren... (ik heb een kaalgeschoren hoofd ja) ... lijkt me wel lachen![]()
Koos Alberts ken niet lopen mên, hij heeft het lopen niet zo onder de kniequote:
Dan vind ik het gewoon geen leuke grap denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Koos Alberts ken niet lopen mên, hij heeft het lopen niet zo onder de knie.
Oh, en slechte zelfbedachte grappen.
Ik heb 'm niet zelf bedachtquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Koos Alberts ken niet lopen mên, hij heeft het lopen niet zo onder de knie.
Oh, en slechte zelfbedachte grappen.
Waarom ben je undercover?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef xrrwr het volgende:
Komt een worstelaar de kapperszaak binnen: EEN SCHAAR!
Cerror!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef xrrwr het volgende:
Komt een worstelaar de kapperszaak binnen: EEN SCHAAR!
Nostalgie.quote:
Hugo!quote:
Huh?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:55 schreef gohan16 het volgende:
Komt een man bij de kapper, zegt de kapper: Ruim je hetzelf ook even op!!!1111!:D D![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!Einszwei!!!D
:D:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D
:D!!!!!!!!!!!11
Hmm, da's de andere kant van het verhaal hè? Beduidend minder grappig joh. Jammer. Probeer het morgen nog eens.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:58 schreef gohan16 het volgende:
Komt een man bij de notaris
Zegt de notaris: Toch maar een scheiding?
Zegt de man: Nee, die heeft de kapper al geregeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mischien passen ze idd meer in het slechte zelfbedachte moppen topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:59 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hmm, da's de andere kant van het verhaal hè? Beduidend minder grappig joh. Jammer. Probeer het morgen nog eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |