Potjandorie!quote:Hoi,
Wij hebben uw bankpas gevonden. U kunt hem komen
afhalen bij de afdeling beveiliging gebouw B.
Met vriendelijke groet,
Jan Braak
Op zo'n pasje kun je een bepaald bedrag laden vanaf je rekening en daar heb je inderdaad een code voor nodig. Er stond nu nog maar 4 euro of iets op, maar als ze je code achterhalen ben je toch best 't haasje hè.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:24 schreef Maikuuul het volgende:
Zelf schuld
Btw hebje daar een code voor nodig om geld af te halen ? Als dit het geval is is het je eigen schuldje geweest
Mijn grootvader is er aan overleden. Respect gaarne.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:36 schreef Sadar het volgende:
valt me tegen dat je niet gewoon kanker zegt![]()
Kanker man. Da's klote. Respect.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Mijn grootvader is er aan overleden. Respect gaarne.
En het is zeker minder erg als je een klinker vervangt door een sterretje. De strekking blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Mijn grootvader is er aan overleden. Respect gaarne.
Inderdaad, dat vond ik dus ook.quote:
Goeie tip BrauN, goeie tip!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vond ik dus ook.
Maar anderzijds... zelfs een zwerver zou die pas nog inleveren. Het ding zag er uit alsof de ratten er aan hadden gehangen... Stukjes er uit, vlekken er op, enzovoorts. Er straalde dus niet zoiets vanaf als: hier staat veel geld op.
Ik was laatst mijn portemonnee verloren op het perron. Chip en Giropas geblokkeerd , 10 min later kon ik het ophalen bij het stationquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:15 schreef BrauN het volgende:
Ik hè... ik heb zo'n chippasje hè. Die ben ik dus sinds eergisteren kwijt, wat eigenlijk heel naar is. Ik ben 'm kwijtgeraakt op de universiteit en daar loopt zulks een gespuis rond..., die leveren zoiets niet in als ze het vinden hè.
Althans, dacht ik.
Ik vandaag de hele reut laten blokkeren en een nieuwe pas aangevraagd... Krijg ik net een mailtje van zo'n sociaal-werkplaats-achtig-beveiligingsfiguur van de universiteit:
[..]
Potjandorie!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |