abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:15:44 #1
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_35425854
Ik hè... ik heb zo'n chippasje hè. Die ben ik dus sinds eergisteren kwijt, wat eigenlijk heel naar is. Ik ben 'm kwijtgeraakt op de universiteit en daar loopt zulks een gespuis rond..., die leveren zoiets niet in als ze het vinden hè.

Althans, dacht ik.

Ik vandaag de hele reut laten blokkeren en een nieuwe pas aangevraagd... Krijg ik net een mailtje van zo'n sociaal-werkplaats-achtig-beveiligingsfiguur van de universiteit:
quote:
Hoi,

Wij hebben uw bankpas gevonden. U kunt hem komen
afhalen bij de afdeling beveiliging gebouw B.

Met vriendelijke groet,

Jan Braak
Potjandorie!
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:24:56 #2
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_35426282
Zelf schuld

Btw hebje daar een code voor nodig om geld af te halen ? Als dit het geval is is het je eigen schuldje geweest
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_35426310
Hahahahaha !
Nee.
pi_35426491
Daarmee is dus bewezen dat Jan Braak niet echt een sociaal-werkplaats-achtig-beveiligingsfiguur is, maar gewoon iemand waar je op kunt rekenen, een beetje dankbaarheid kan geen kwaad in plaat van hem uit te maken voor een sociaal-werkplaats-achtig-beveiligingsfiguur, die waarschijnlijk zelf wel op zijn pasjes let !
Gelukkig zonder haar
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:33:49 #6
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_35426681
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:24 schreef Maikuuul het volgende:
Zelf schuld

Btw hebje daar een code voor nodig om geld af te halen ? Als dit het geval is is het je eigen schuldje geweest
Op zo'n pasje kun je een bepaald bedrag laden vanaf je rekening en daar heb je inderdaad een code voor nodig. Er stond nu nog maar 4 euro of iets op, maar als ze je code achterhalen ben je toch best 't haasje hè.

En inderdaad, niets dan lof voor Jan Braak, maar de volgende keer graag iets sneller.
pi_35426769
pi_35426826
valt me tegen dat je niet gewoon kanker zegt
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:38:18 #9
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_35426899
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:36 schreef Sadar het volgende:
valt me tegen dat je niet gewoon kanker zegt
Mijn grootvader is er aan overleden. Respect gaarne.
pi_35427262
hehehe, ik had ook eerst een chippas van iemand gevonden, lag naast de pc waar ik was gaan zitten. Maar het stomme was dat die persoon 5 minuten later naar mij toe kwam en vroeg of ik zn pinpas gezien had
En toen haalde ik hem zo uit mn zak en gaf hem En toen dacht hij dat ik zn pas wilde houden, maar hij kon niet boos worden omdat ik hem teruggegeven had en hij daarom blij was
pi_35427453
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef BrauN het volgende:

[..]

Kanker man. Da's klote. Respect.
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_35427497

Eerlijke kutstudenten
pi_35427536
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef BrauN het volgende:

[..]

En het is zeker minder erg als je een klinker vervangt door een sterretje. De strekking blijft hetzelfde.
Als je het echt zo erg zou vinden, zou je het woord überhaupt niet gebruiken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:53:10 #14
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_35427570
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:51 schreef Conflict het volgende:

Eerlijke kutstudenten
Inderdaad, dat vond ik dus ook.

Maar anderzijds... zelfs een zwerver zou die pas nog inleveren. Het ding zag er uit alsof de ratten er aan hadden gehangen... Stukjes er uit, vlekken er op, enzovoorts. Er straalde dus niet zoiets vanaf als: hier staat veel geld op.
pi_35428660
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef BrauN het volgende:

[..]

Inderdaad, dat vond ik dus ook.

Maar anderzijds... zelfs een zwerver zou die pas nog inleveren. Het ding zag er uit alsof de ratten er aan hadden gehangen... Stukjes er uit, vlekken er op, enzovoorts. Er straalde dus niet zoiets vanaf als: hier staat veel geld op.
Goeie tip BrauN, goeie tip!

Niet dat ik rijk ben ofzo
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:47:50 #16
140244 DR787
The re-newed DR878
pi_35430913
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:15 schreef BrauN het volgende:
Ik hè... ik heb zo'n chippasje hè. Die ben ik dus sinds eergisteren kwijt, wat eigenlijk heel naar is. Ik ben 'm kwijtgeraakt op de universiteit en daar loopt zulks een gespuis rond..., die leveren zoiets niet in als ze het vinden hè.

Althans, dacht ik.

Ik vandaag de hele reut laten blokkeren en een nieuwe pas aangevraagd... Krijg ik net een mailtje van zo'n sociaal-werkplaats-achtig-beveiligingsfiguur van de universiteit:
[..]

Potjandorie!
Ik was laatst mijn portemonnee verloren op het perron. Chip en Giropas geblokkeerd , 10 min later kon ik het ophalen bij het station
By the time you read this you realize you just have wasted 5 seconds of your life......fool
pi_35431034
die mongool is waarschijnlijk te dom om te bedenken dat ie daarmee geld kan krijgen. daarom lijkt ie zo braaf.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')