Niet iedereen in Twente is zo hoor, kaaskop...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef nozem het volgende:
Ze hebben daar wel een efficiënt taaltje. Scheelt een hoop tijd als je alles inslikt. Kostbare tijd die men vervolgens gebruikt om het land te bewerken, de koe te melken en de boerin te bezwangeren.
Ging die bij jullie op de paal?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:04 schreef Merson het volgende:
Ik zit hier in Twente voetbal te kijken. Ondertussen zit ik te skypen met iemand in de provincie Utrecht. En ik heb net even gebeld met Nijmegen.
Bij allebei de gesprekken valt me op dat het geluid hun TV eerder binnen is dan dat het geluid van mijn TV.
De TV in Twente loopt dus achter.
Ik vind het érg storend, want ik wist al dat de penalty op de paal ging voordat Landzaat met zn aanloop begon. En elke eventueel spannende aanval wordt ook al verneukt door de 'oei' van mn gesprekspartner.
Maar de vraag: hoe kan dat? En wat is er aan te doen?
Langere afstand die het door de kabels moet afleggen? Verouderd netwerk in het Oosten van het land? Iets anders? En wat er aan te doen?
Nee, ik heb nog geen verdovende middelen op.
In Rotterdam gaan alle ballen hoog overquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ging die bij jullie op de paal?
Bij ons in Rotterdam, ging die hoog over.
Ow. Dat dacht ik. Excuseer me.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:37 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Niet iedereen in Twente is zo hoor, kaaskop...
En voor de TS. Je kan skype gewoon uitzetten.
Nu moet je niet bijdehand gaan doen, snotaap..quote:
Nee, dat is Leiden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:40 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
In Rotterdam gaan alle ballen hoog over
Dat klopt. Ik was een paar maanden geleden nog in Hengelo, Enschede en Almelo. De boerenstiel tiert er welig. Louter koeien en ander gespuis met hoeven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:47 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Nu moet je niet bijdehand gaan doen, snotaap..
Je denkt het nog steeds.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:51 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik was een paar maanden geleden nog in Hengelo, Enschede en Almelo. De boerenstiel tiert er welig. Louter koeien en ander gespuis met hoeven.
Dan ben je niet in Almelo ,Hengelo en Enschede geweest.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:51 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik was een paar maanden geleden nog in Hengelo, Enschede en Almelo. De boerenstiel tiert er welig. Louter koeien en ander gespuis met hoeven.
Hij kwam je moeder tegen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan ben je niet in Almelo ,Hengelo en Enschede geweest.![]()
Het is één en al straat ,stad en beton. Ik ,als (aangewaaide) Almelose, betreur het dat alles zo volgebouwd wordt.
Ach ik ga toch weg uit dit achtergebleven gebied.![]()
Waar zag jij koeien dan?![]()
quote:
Daarom zijn Twentse vrouwen ook zo gewild als hoeren.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef nozem het volgende:
Ze hebben daar wel een efficiënt taaltje. Scheelt een hoop tijd als je alles inslikt. Kostbare tijd die men vervolgens gebruikt om het land te bewerken, de koe te melken en de boerin te bezwangeren.
Omdat ze alles inslikken?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Daarom zijn Twentse vrouwen ook zo gewild als hoeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |