abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35421393
Hoi,

Ik bied mijn Shure E2 oordopjes aan.
Deze geven een prima geluid, niet te vergelijken met normale oordopjes.
Ze zijn erg weinig gebruikt, dus nog niet volledig ingespeeld waardoor de beste geluidsweergave nog bereikt moet worden. Weinig kans op draadbreuk vanwege de dikkere draden en optimaal draagcomfort.

Cadeau gekregen, maar amper gebruikt vanwege het ontbreken van een mp3 speler , heb slechts de medium standaard sleeves enkele malen gebruikt.

Wordt compleet geleverd met:

-standaard sleeves in de maten: small/medium/large small en medium ongebruikt
-soft sleeves in de maten : small/medium/large ongebruikt
-foampjes in de maten : small/medium/large ongebruikt
-earwax guards ongebruikt
-carrying case tja die stop je niet in je oren, alleen gebruikt om de dopjes in op te slaan

Vraaprijs: 60 euro

Prijs is excl. verzendkosten, verzendkosten koper. Ophalen kan eventueel ook in (omgeving) Doetinchem/Hoofddorp/Amsterdam
Deze prijs ligt ver beneden de winkelprijs van mp3man.nl, van 89 euro.

[ Bericht 2% gewijzigd door Nam op 23-02-2006 22:21:04 ]
  donderdag 23 februari 2006 @ 21:29:46 #2
121248 hydrah
Religion as an Alibi
pi_35421700
Zelf geen intresse maar een gratis schopje voor deze geweldige earbuds van Shure.

Zelf trotse eigenaar van een setje E5 en kan alleen maar vol lof over Shure producten praten.
pi_35421928
thnx.mocht ik ooit geld overhouden dan wil ik ze ook.maar eerst een fatsoenlijke mp3speler omdat mijn zen kapot is gegaan.

[ Bericht 73% gewijzigd door Nam op 24-02-2006 01:23:31 ]
pi_35422928
de koper mag eerst wel even de doppen en waxguards vernieuwen voor gebruik. Niet echt hygienisch om ze te blijven gebruiken
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_35423596
Zoals in de advertentie staat heb ik alleen de medium standard sleeves gebruikt.
De rest is ongebruikt Maar heb 't maar even verduidelijkt
pi_35424403
hoe zit het met de omgevingsgeluids isolatie? Beetje te gebruiken voor DJ werk?
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_35426840
De keren dat ik ze in had onderweg naar school, heb ik totaal geen last gehad van de metro ondergronds wat toch een behoorlijke rotherrie maakt Je hoort dus als je gewoon buiten loopt niks van wat er om je heen gebeurd (bouwwerkzaamheden/verkeer en zelfs vliegtuigen op schiphol)

Of het voor DJ werk geschikt is kan ik je niet zo vertellen maar ik denk dat ze toch een heel groot deel van het lawaai weg zullen nemen ja. De foampjes isoleren nog beter dan de sleeves volgens reviews. Je moet ze als het ware in elkaar duwen en dan in je oren stoppen waarna ze uitzetten en dus beter isoleren maar heb ze nog niet gebruikt dus kan ook niet zeggen of dit daadwerkelijk waar is maargoed ik geloof die recensenten wel . De sleeves daarintegen treken als het ware vacuum.
pi_35427538
Sorry hoor maar voor DJ'en koop je gewoon een goeie koptelefoon. Zie je Marco V of Tiesto al met oordoppen in

BTW Shure is echt top wat betreft oortjes. Erg goed geluid! Gratis promokick!
pi_35427875
Die wil ik dus al zo lang hebben, maar dan eigenlijk de zwarte variant, ik vond ze alleen zo duur en bij die laatste inkoopactie kwam het er niet meer van.... Maar dit zijn dus niet de zwarte dopjes, maar ik bied toch maar, 50 euro, inclusief verzenden.
pi_35427905
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:52 schreef Stinger666 het volgende:
Sorry hoor maar voor DJ'en koop je gewoon een goeie koptelefoon. Zie je Marco V of Tiesto al met oordoppen in
Je kan zonder boxen te gebruiken (snachts bijv.) oordoppen indoen met een koptelefoon erover heen.

Verder tvp, kijken of ik hier het geld voor over heb.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_35434383
50 euro genoteerd
pi_35434640
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:52 schreef Stinger666 het volgende:

BTW Shure is echt top wat betreft oortjes. Erg goed geluid! Gratis promokick!
Laidback luke doet al jaren in-ears gebruiken.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_35454233
Ik heb nog wel even een vraagje, dit dopen die eraan zitten op die foto, zijn dat dan de medium doppen? Ze lijken wel klein in vergelijking met de medium doppen van mijn oude Sony EX-71's. Weet iemand overigens of ik die opzetstukjes ook nog zou kunnen gebruiken met deze doppen?
pi_35455653
welke erop zitten kan ik je niet vertellen, maargoed je krijgt small/medium/large dus 1 van de 3 zal wel passen
of de opzetstukjes van de ex-71 erop passen weet ik niet.
pi_35503186
55 euro..
I tried to say NO! against drugs, but they didn't listen...
  zondag 26 februari 2006 @ 10:09:15 #16
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_35503263
57,50 ? of 58,00?

Ik doe gelijk ¤ 60,-
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_35503700
dan doe ik 62.50
I tried to say NO! against drugs, but they didn't listen...
  zondag 26 februari 2006 @ 11:30:29 #18
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_35504466
65 laatste bod van mij iig
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_35534566
Sorry, al verkocht
pi_35540769
Mensen, ik zal ff spammen, maar de mensen die teleurgesteld zijn : www.discountheadphones.com

omgerekend plus verzendkosten heb je ze ook voor 60 Euro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')