abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 februari 2006 @ 15:02:34 #151
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35477179
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 13:27 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Je hebt liever dat Maalderink zegt: "Nou Bob... niet eens een Olympisch record... 4 jaar geleden had je alsnóg niet gewonnen. Historisch gezien ben je nog steeds de eeuwige tweede. Dat stemt je vast niet goed (Maalderink stelt erg veel gesloten vragen)"

"Marianne, je had geluk dat de rest van de schaatsters niet zo goed reden, want dan was je zeker geen kampioen geworden. En het feit dat je zelf geen achtervolging hebt gereden heb je ook maar geluk mee... eigenlijk ben je een beetje een mietje... Nou, je zult de 1500 vast wel verprutsen, denk je niet?."

Dat is wat je graag wilt horen van Maalderink? Zodat je niet allemaal cliché's hoort? Volgens mij ben je in de war met Story, Privé en RTL Boulevard...
Maar dat doe hij niet. Als iemand goed heeft gepresteerd geeft hij genoeg ruimte om blijk te geven van positiviteit. Maar als het slecht is, dan benoemt hij dat tenmimste, en draait hij er niet om heen. Dat doet hij op zo´n manier dat het voor sommigen enorm irriteert, maar dat is juist goed. Heerlijk, die interviews die worden gedomineerd door een gefrustreerde schaatscoach omdat hij op zo´n zuigerige manier de vinger op de gevoelige plek ligt.

Ik begin nog maar eens over het WK. We hebben Marco van Basten als bondscoach. De beste man doet het erg goed, maar is voor sportjournalisten onaantastbaar. Ze durven allemaal niks. Stel dat Van Basten net zo´n wissel uithaalt als Dick Advocaat tegen Tjechie (Bosvelt voor Robben). Iemand als Van Gelder zou dan jubelend spreken over een subliem bedachte wissel, die helaas verkeerd uit viel. Stuur er Maalderink op af en je krijgt echt sublieme televisie. Niet om helemaal serieus te nemen, maar als je er bewust van bent dat die houding van hem grootendeels gespeeld is, is het uiterst amusant om te zien.

Hulde voor Maalderink, de onbegrepen koning van de sportjournalistiek.
pi_35479128
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:02 schreef Heerlijkheid het volgende:

Stuur er Maalderink op af en je krijgt echt sublieme televisie.
Zuigertje Maalderink wordt op de persconferenties van Oranje altijd als een lulletje in de hoek gezet door Van Basten. Sublieme televisie inderdaad.
pi_35479891
quote:

[..]

Maar dat doe hij niet. Als iemand goed heeft gepresteerd geeft hij genoeg ruimte om blijk te geven van positiviteit. Maar als het slecht is, dan benoemt hij dat tenmimste, en draait hij er niet om heen. Dat doet hij op zo´n manier dat het voor sommigen enorm irriteert, maar dat is juist goed. Heerlijk, die interviews die worden gedomineerd door een gefrustreerde schaatscoach omdat hij op zo´n zuigerige manier de vinger op de gevoelige plek ligt.

Ik begin nog maar eens over het WK. We hebben Marco van Basten als bondscoach. De beste man doet het erg goed, maar is voor sportjournalisten onaantastbaar. Ze durven allemaal niks. Stel dat Van Basten net zo´n wissel uithaalt als Dick Advocaat tegen Tjechie (Bosvelt voor Robben). Iemand als Van Gelder zou dan jubelend spreken over een subliem bedachte wissel, die helaas verkeerd uit viel. Stuur er Maalderink op af en je krijgt echt sublieme televisie. Niet om helemaal serieus te nemen, maar als je er bewust van bent dat die houding van hem grootendeels gespeeld is, is het uiterst amusant om te zien.

Hulde voor Maalderink, de onbegrepen koning van de sportjournalistiek.
Jij bent echt een voorstander van roddeljournalistiek... Je wil zeker dat Edwin Smulders de sportfoto's gaat doen en dat Beau van Erven Dorens Café Torino gaat presenteren...

Maalderink interviewt niet, maar hij geeft de sporters een stelling die ze moeten beantwoorden met "ja" of "nee", want gesloten vragen, waarbij Maalderink bijna alles al invult, zijn voor hem het makkelijkste.

Je hoort Maalderink vrijwel nooit technische vragen stellen, maar bijna altijd van die dommige vragen die niet interessant zijn.
quote:
Heerlijk, die interviews die worden gedomineerd door een gefrustreerde schaatscoach omdat hij op zo´n zuigerige manier de vinger op de gevoelige plek ligt.
Als hij Shani Davis interviewt moet hij zeker vragen hoe het toch is om als neger in deze blanke sportwereld te sporten, en hoe hij gediscrimineerd wordt... en misschien moet hij, volgens jou, op een zurige toon vragen wat een neger in de schaatswereld te zoeken heeft. En Maalderink moet zeker insinueren dat Davis bang was om de 10km te rijden, omdat hij niet van blanke Chad wilde verliezen...

pi_35481281
Bert Maalderink
  zaterdag 25 februari 2006 @ 17:29:52 #155
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_35481522
quote:

[..]

Als iemand goed heeft gepresteerd geeft hij genoeg ruimte om blijk te geven van positiviteit.
Hij is anders steeds verbaasd dat een schaats(t)er blij kan zijn met een andere medaille dan de gouden. Ik vind dat hij wel wat meer waardering op zou kunnen brengen voor schaats(t)ers die zilver of (met name) brons winnen.
pi_35483858
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 20:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tot nu toe levert "borrelnootjes bert maalderink" nog geen hits op op google.
Da's maar goed ook, voor je het weet begint er iemand over juridische stappen enzo.
I intend to live forever, or die trying.
pi_35484129
Maalderink, doe wat aan je kut-engels... wat een gebagger zeg. Je maakt de sporters alleen maar in de war... ze snappel to-taal niet wat je bedoelt.
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 februari 2006 @ 18:41:39 #158
7889 tong80
Spleenheup
pi_35484174
You did better dan joe did ooit before yoy happy after de Race and before yoy also did good en was better dan ever with your gold and did you did het done better with one ever before ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_35484208
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:41 schreef tong80 het volgende:
You did better dan joe did ooit before yoy happy after de Race and before yoy also did good en was better dan ever with your gold and did you did het done better with one ever before ?

Watblief?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_35484216
quote:

pi_35484219
quote:

pi_35484226
quote:

Joe happie for clara? Waaaai? ......[insert awkward moment] ...
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:22:41 #164
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35485565
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:43 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Jij bent echt een voorstander van roddeljournalistiek... Je wil zeker dat Edwin Smulders de sportfoto's gaat doen en dat Beau van Erven Dorens Café Torino gaat presenteren...
Ik ben niet zozeer voor roddeljournalistiek, maar voor andere journalistiek. Jullie nemen het allemaal veel te serieus, willen het liefst een standaard-interview waarin lekker positief wordt gedaan. Interviews waarin het niet verder gaat dan: ''Ik zat lekker in de race, ben blij met m´n medaille en wil m'n moeder bedanken want zonder haar had ik het niet gered. Onze nationale held, Bertus welteverstaan, weet uit die sporter iets anders te persen. Lekker zuigen, heerlijk. Als dat roddeljournalistiek is, so be it. Maar het gaat nog wel over normale onderwerpen die iedereen aanspreekt en dat vind ik wel een voorwaarde als we het over schaatsen hebben. Met een paar miljoen kijkers moet het ook niet gaan over techniek, maar over basale emoties.
quote:
Maalderink interviewt niet, maar hij geeft de sporters een stelling die ze moeten beantwoorden met "ja" of "nee", want gesloten vragen, waarbij Maalderink bijna alles al invult, zijn voor hem het makkelijkste.

Je hoort Maalderink vrijwel nooit technische vragen stellen, maar bijna altijd van die dommige vragen die niet interessant zijn.
[..]

Als hij Shani Davis interviewt moet hij zeker vragen hoe het toch is om als neger in deze blanke sportwereld te sporten, en hoe hij gediscrimineerd wordt... en misschien moet hij, volgens jou, op een zurige toon vragen wat een neger in de schaatswereld te zoeken heeft. En Maalderink moet zeker insinueren dat Davis bang was om de 10km te rijden, omdat hij niet van blanke Chad wilde verliezen...

We komen er nog wel uit. Maalderink is de nieuwe Nederlandse held.

Maalderink for President!
pi_35486369
Echt die kop van Klassen, je ziet het haar denken.
pi_35487438
*zucht* Bert Maalderink die probeert Duits te praten
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_35487497
*insert plaatsvervangende schaamte*
pi_35487688
Zagen jullie dat? Pechstein wist niet hoe snel ze weg moest komen van hem, had een angstige blik in dr ogen
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:21:57 #169
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_35487829
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:18 schreef BigBadPete het volgende:
Zagen jullie dat? Pechstein wist niet hoe snel ze weg moest komen van hem, had een angstige blik in dr ogen

BM:
Rintje staat #1 in de geef BM van repliek top 5
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_35488401
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:21 schreef Brahimov het volgende:
Rintje staat #1 in de geef BM van repliek top 5

pi_35488888
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:11 schreef Asskicker14 het volgende:
*zucht* Bert Maalderink die probeert Duits te praten
Die is beter als zijn engels
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:53:01 #172
135281 Brahimov
pi_35489006
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:02 schreef ScienceFriction het volgende:
[afbeelding]

(met dank aan Remzz voor de cap)
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:53:40 #173
135281 Brahimov
pi_35489035
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:50 schreef maril het volgende:

[..]

Die is beter als zijn engels
Dat kan al gauw, natuurlijk. Henk van der Meijden spreekt nog beter Engels...
pi_35489148
Ik weet niet wie het commentaar doet bij de medialleuitreikingen op Medal Plaza, maar daar stoor ik me dus mateloos aan. Ik wilde horen hoe Timmer werd aangekondigd (met het prachtige Paesi Bassi erbij, of course), brult die vent er constant nutteloze quotes doorheen.
pi_35489287
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:56 schreef Cheesecake het volgende:
Ik weet niet wie het commentaar doet bij de medialleuitreikingen op Medal Plaza, maar daar stoor ik me dus mateloos aan. Ik wilde horen hoe Timmer werd aangekondigd (met het prachtige Paesi Bassi erbij, of course), brult die vent er constant nutteloze quotes doorheen.
Dat was Frank Snoeks
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')