Danny zou daar altijd rustig onder blijven en gewoon toegeven dat het niet goed uitpaktequote:Op donderdag 23 februari 2006 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jacques van Gelder : 'Danny waarom heb je niet gewisseld toen het moest ? Je maakt wel veel verkeerde keuzes vind je niet ?'
Danny Blind : 'Boehoehoe.![]()
heeft ze ook d'r excuses gemaakt aan de andere 15 deelneemsters?quote:Op zondag 26 februari 2006 09:55 schreef maril het volgende:
KNSB-topsportcoordinator Ab Krook heeft zaterdagavond Gerard Kemkers en Ingrid Paul tot de orde geroepen. De Loosdrechter voelde zich daartoe genoodzaakt om een meningsverschil tussen beide coaches uit te praten. Het meningsverschil betrof het startrecht van Gretha Smit op de 5 km.
Ingrid Paul liet in een laatste poging om Gretha Smit alsnog op de 5 km te laten starten aan een aantal mensen doorschemeren dat Renate Groenewold zich beter zou kunnen terugtrekken gezien haar zeer matige 1500 meter. Daarop reageerde Gerard Kemkers furieus: "Ah, nu begrijp ik waarom ze vier keer aan mij vroeg of Renate nog fris was", sprak een geirriteerde Kemkers. "Als Ingrid praat over een Nederlands belang, dan verwacht ik dat ze ook achter Renate staat. Ze wint op de drie kilometer zilver. Waarom zou ik dan moeten twijfelen? Ingrid moet godverdorie Renate in haar voorbereiding steunen. Hier word ik echt boos om."
Ingrid Paul heeft inmiddels haar excuses gemaakt: "Het spijt me, dat ik op zo'n emotionele wijze gereageerd heb", sprak de trainster van Gretha Smit. "Ik heb het nooit zo bedoeld. Het is de emotie van de Olympische Spelen, ik had me beter in de hand moeten houden."
En op de 5km wordt ze 9e.quote:Op zondag 26 februari 2006 09:55 schreef maril het volgende:
Als Ingrid praat over een Nederlands belang, dan verwacht ik dat ze ook achter Renate staat. Ze wint op de drie kilometer zilver. Waarom zou ik dan moeten twijfelen?
Dat is nou zo lullig dat mensen nu gaan schemeren met het feit dat Groenewold 9e is geworden en dat Smit wel ff een medaille zou halen , leuk voor Gretha ze heeft always gewonnen.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
En op de 5km wordt ze 9e.
Arme Gretha.
Nee die Kleibeuker reed lekker.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:11 schreef dolle_hond het volgende:
renate had idd niet moeten starten
maar das een week geleden, misschien was ze weer in vormquote:Op zondag 26 februari 2006 11:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar dat kon je niet zien aankomen
renate kwakkelde al sinds de ploegenachtervolging
Oei, missertje van Ingrid.quote:Op zondag 26 februari 2006 09:55 schreef maril het volgende:
KNSB-topsportcoordinator Ab Krook heeft zaterdagavond Gerard Kemkers en Ingrid Paul tot de orde geroepen. De Loosdrechter voelde zich daartoe genoodzaakt om een meningsverschil tussen beide coaches uit te praten. Het meningsverschil betrof het startrecht van Gretha Smit op de 5 km.
Ingrid Paul liet in een laatste poging om Gretha Smit alsnog op de 5 km te laten starten aan een aantal mensen doorschemeren dat Renate Groenewold zich beter zou kunnen terugtrekken gezien haar zeer matige 1500 meter. Daarop reageerde Gerard Kemkers furieus: "Ah, nu begrijp ik waarom ze vier keer aan mij vroeg of Renate nog fris was", sprak een geirriteerde Kemkers. "Als Ingrid praat over een Nederlands belang, dan verwacht ik dat ze ook achter Renate staat. Ze wint op de drie kilometer zilver. Waarom zou ik dan moeten twijfelen? Ingrid moet godverdorie Renate in haar voorbereiding steunen. Hier word ik echt boos om."
Ingrid Paul heeft inmiddels haar excuses gemaakt: "Het spijt me, dat ik op zo'n emotionele wijze gereageerd heb", sprak de trainster van Gretha Smit. "Ik heb het nooit zo bedoeld. Het is de emotie van de Olympische Spelen, ik had me beter in de hand moeten houden."
Ik denk ook dat het niet zo uit de hand was hgelopen als Ingrid niet naar afloop had gesist tegen Kemkers : "dat heb je niet goed gedaan mannetje" misselijker kun je je natuurlijk niet uitdrukken.quote:
Ze is uitgelokt door Maalderink. Die en andere media smullen er nu alleen maar van. Zo is Nederland verworden, en om een (eventuele) medaille meer wordt al helemaal niet getreurd, omdat volgens de vooraf bedachte regeltjes is gehandeld. Volgens mij zit Smit daar ook meer over in, dan wat of Paul nu eventueel haar schaadt. Ik denk dat Smit daar heel goed "vechten voor het goede" in kan zien.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:37 schreef MiLalaa het volgende:
Zeggen dat Gretha harder had moeten schaatsen is inderdaad waar, maar ja dat ging best moeilijk net na zo'n blessure. Zij heeft gewoon haar best gedaan.
Het stomme aan alles is dat IP met haar doorgeslagen debiele acties ook Gretha heeft geschaad. Dat vind ik zonde
Geef de pers maar de schuld ,bij al de discussies over Smit hoor ik niemand dat Smit haar blesuren niet serieus heeft genomen en daardoor niet op tijd in vorm is geweest.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:45 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ze is uitgelokt door Maalderink. Die en andere media smullen er nu alleen maar van. Zo is Nederland verworden, en om een (eventuele) medaille meer wordt al helemaal niet getreurd, omdat volgens de vooraf bedachte regeltjes is gehandeld. Volgens mij zit Smit daar ook meer over in, dan wat of Paul nu eventueel haar schaadt. Ik denk dat Smit daar heel goed "vechten voor het goede" in kan zien.
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:57 schreef Sidekick het volgende:
Wat een Tong80-actie van Ingrid Paul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |