abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35462825
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:27 schreef okee6 het volgende:
Een huilende coach is niet in het belang van Oranje.
En? Wat heeft de journalist Maalderink daar mee te maken.
quote:
2 Dat de zaak machteloos was, was ook zonder haar overgave al wel duidelijk. Maalderink heeft dat evenzogoed door, het ging hem kennelijk alleen om de amusementsfactor, anders zuig je niet door.
Ze had op dat moment gewoon wat uit te leggen en ze ging er niet echt op in.
quote:
Nee, de NOS is van publiek geld, dus alle sport verdient zendtijd
Wat een onzin, er zit daar gewoon een redactie die bepaalt wat jij en ik zien.
quote:
en niet alleen als men over de kop slaat.
Ach man, zeur niet. De bobs zijn uitgebreid te zien geweest, vanavond ook weer.
quote:
Paul had de optie op twee goud en in ruil daarvoor werd ze nog voor het eerste succes te kakken gezet, en niet door een debutant interviewer.
Hoezo te kakken gezet? Omdat ze ging huilen? Daar is toch niks mis mee. Ik vond het mooi, blijkbaar werd er een gevoelige snaar geraakt. Het ging tenminste ergens over.
pi_35463557
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:33 schreef SCH het volgende:

[..]

En? Wat heeft de journalist Maalderink daar mee te maken.
Dat vind ik een terecht argument, het is niet zijn taak om te ontzien. Het feit blijft wel staan.
quote:
Wat een onzin, er zit daar gewoon een redactie die bepaalt wat jij en ik zien.
Ze bepalen niks, ze hadden al voor de spelen -jaren vantevoren- uitgestippeld dat ze schaatsen en kunstschaatsen live zouden doen. In de vroege uren nog wel ruimte met skiën en biathlon/langlauf. Maar live-sport was ook in Athene al geen focus. Ik vermoed dat men al het beschikbare personeel nodig heeft om de verslagen en achtergrondreportages te maken. De redactie hoeft verder alleen maar de banden in de juiste volgorde te schuiven. Waarom geen live beelden zonder commentaar, beter dan niets.
quote:
Ach man, zeur niet. De bobs zijn uitgebreid te zien geweest, vanavond ook weer.
Deze keer keken we reclame tijdens de run. Je kan als liefhebber van de bobsport maar beter een Engelsman of Duitser zijn. Als de NOS het spoorboekje beter bekend zou maken, dan was het nog wat, maar dan moet je dus echt de hele avond niks te doen hebben. Alles ertussendoor.
quote:
Hoezo te kakken gezet? Omdat ze ging huilen? Daar is toch niks mis mee. Ik vond het mooi, blijkbaar werd er een gevoelige snaar geraakt. Het ging tenminste ergens over.
Smit is derde vrouw omdat ze te laat fit was, kan Paul niks aan doen. Echec Kleinsman, wat moest Paul? Tenslotte, haar contacten aanwenden om een startplek te forceren voor Smit? Drama uitpersen, nog tijdens de Spelen, heerlijk
pi_35471457
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:52 schreef okee6 het volgende:

[..]

Dat vind ik een terecht argument, het is niet zijn taak om te ontzien. Het feit blijft wel staan.
Het feit is voor een journalist niet relevant.
quote:
Ze bepalen niks, ze hadden al voor de spelen -jaren vantevoren- uitgestippeld dat ze schaatsen en kunstschaatsen live zouden doen. In de vroege uren nog wel ruimte met skiën en biathlon/langlauf. Maar live-sport was ook in Athene al geen focus. Ik vermoed dat men al het beschikbare personeel nodig heeft om de verslagen en achtergrondreportages te maken. De redactie hoeft verder alleen maar de banden in de juiste volgorde te schuiven. Waarom geen live beelden zonder commentaar, beter dan niets.
Ze maken keuzes. Dat is toch logisch. Voor de een pakt dat wat minder uit dan voor de ander maar dit is wel de gemene deler waar het publiek tevreden mee is, denk ik. Bovendien doen ze het natuurlijk geweldig met die aanvullende streams, eigenlijk helemaal goed voor jou.
quote:
Smit is derde vrouw omdat ze te laat fit was, kan Paul niks aan doen. Echec Kleinsman, wat moest Paul? Tenslotte, haar contacten aanwenden om een startplek te forceren voor Smit? Drama uitpersen, nog tijdens de Spelen, heerlijk
Wat heeft Maalderink dan helemaal fout gedaan? Je doet alsof hij haar uitgekafferd heeft ofzo. Hij confronteert haar met de realiteit, mag dat niet?
pi_35472158
Ik vind Ingrid Paul een topwijf
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_35472176
Dankzij Bob heeft ieder commercieel team nu 1 gouden medaille. Toch ook best uniek.
pi_35479398
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 11:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Het feit is voor een journalist niet relevant.
De NOS zit daar voor de kijker continu mee te feesten, dan mag het feit er wel zijn, daar het verkoopt. Beetje zwak.
quote:
Ze maken keuzes. Dat is toch logisch. Voor de een pakt dat wat minder uit dan voor de ander maar dit is wel de gemene deler waar het publiek tevreden mee is, denk ik. Bovendien doen ze het natuurlijk geweldig met die aanvullende streams, eigenlijk helemaal goed voor jou.
De streams lossen het probleem van Athene op, te weinig live. Over de kwaliteit niet klagen, ook al was de ijshockey puck de eerste week amper waarneembaar. Alleen beschikt hooguit de helft van de bevolking over een dergelijke verbinding en zou de NOS dat toch niet kunnen faciliteren. Daarbij, ik vind de keuze voor alleen maar kunstschaatsen (in de winter) en zwemmen (in de zomer) als avondprogramma een slechte. Je bedient een belangrijk deel van het kijkerspubliek, maar dient niet alle (Oranje) sport, wat wél een publieke zaak is.
quote:
Wat heeft Maalderink dan helemaal fout gedaan? Je doet alsof hij haar uitgekafferd heeft ofzo. Hij confronteert haar met de realiteit, mag dat niet?
Hij deed voorkomen alsof iemand schuld had, en door haar te verhoren kon zij uiteindelijk niets anders dan de onmacht op camera te laten vastleggen. Enerzijds een journalistiek succes, aan de andere kant pure hoererij en voor een publieke omroep bedroevend imo.
pi_35493909
Wat een mens een beetje Catherine Raney vragen of ze haar plaats zou willen afstaan voor Gretha
  zaterdag 25 februari 2006 @ 23:01:13 #83
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_35493948
IP verpest het 'image' van Gretha zo ook nog eens.

Ik was altijd zo'n fan van Gretha en ik dacht dat IP normaal was, maar allemachtig wat een flop.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_35493953
pi_35493968
Wahahahaa, is ze helemaal van de pot gerukt?!
pi_35494002
Als alles wat wij te horen krijgen van Mart klopt, dan heeft ze voor eens en altijd afgedaan
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_35494242
Dat krijgt nog wel een staartje.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 23:55:41 #88
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_35496309
IP: eens even zien waaruit ik kan kiezen

That about sums it up...
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  zondag 26 februari 2006 @ 00:07:58 #89
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35496852
Stel dat Gretha net als Renate Groenewold gefaald had . Dan waren de rapen helemaar gaar .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_35500237
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 20:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is typisch Nederlands.
Kritische journalistiek wordt hier niet erg gewaardeerd.
Onzin.

Kritische journalisitiek is dik okee, maar wel met mensen die dan ook echt fouten lijken te maken. Dat is iets anders dan doordrammen en juist daardoor een probleem creeeren wat er niet is, wat alleen interessant is voor het ego van de interviewer.
pi_35500403
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:18 schreef tong80 het volgende:

[..]

Jacques van Gelder : 'Danny waarom heb je niet gewisseld toen het moest ? Je maakt wel veel verkeerde keuzes vind je niet ?'

Danny Blind : 'Boehoehoe.

Danny zou daar altijd rustig onder blijven en gewoon toegeven dat het niet goed uitpakte
pi_35503177
KNSB-topsportcoordinator Ab Krook heeft zaterdagavond Gerard Kemkers en Ingrid Paul tot de orde geroepen. De Loosdrechter voelde zich daartoe genoodzaakt om een meningsverschil tussen beide coaches uit te praten. Het meningsverschil betrof het startrecht van Gretha Smit op de 5 km.

Ingrid Paul liet in een laatste poging om Gretha Smit alsnog op de 5 km te laten starten aan een aantal mensen doorschemeren dat Renate Groenewold zich beter zou kunnen terugtrekken gezien haar zeer matige 1500 meter. Daarop reageerde Gerard Kemkers furieus: "Ah, nu begrijp ik waarom ze vier keer aan mij vroeg of Renate nog fris was", sprak een geirriteerde Kemkers. "Als Ingrid praat over een Nederlands belang, dan verwacht ik dat ze ook achter Renate staat. Ze wint op de drie kilometer zilver. Waarom zou ik dan moeten twijfelen? Ingrid moet godverdorie Renate in haar voorbereiding steunen. Hier word ik echt boos om."

Ingrid Paul heeft inmiddels haar excuses gemaakt: "Het spijt me, dat ik op zo'n emotionele wijze gereageerd heb", sprak de trainster van Gretha Smit. "Ik heb het nooit zo bedoeld. Het is de emotie van de Olympische Spelen, ik had me beter in de hand moeten houden."

Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_35503341
quote:
Op zondag 26 februari 2006 09:55 schreef maril het volgende:
KNSB-topsportcoordinator Ab Krook heeft zaterdagavond Gerard Kemkers en Ingrid Paul tot de orde geroepen. De Loosdrechter voelde zich daartoe genoodzaakt om een meningsverschil tussen beide coaches uit te praten. Het meningsverschil betrof het startrecht van Gretha Smit op de 5 km.

Ingrid Paul liet in een laatste poging om Gretha Smit alsnog op de 5 km te laten starten aan een aantal mensen doorschemeren dat Renate Groenewold zich beter zou kunnen terugtrekken gezien haar zeer matige 1500 meter. Daarop reageerde Gerard Kemkers furieus: "Ah, nu begrijp ik waarom ze vier keer aan mij vroeg of Renate nog fris was", sprak een geirriteerde Kemkers. "Als Ingrid praat over een Nederlands belang, dan verwacht ik dat ze ook achter Renate staat. Ze wint op de drie kilometer zilver. Waarom zou ik dan moeten twijfelen? Ingrid moet godverdorie Renate in haar voorbereiding steunen. Hier word ik echt boos om."

Ingrid Paul heeft inmiddels haar excuses gemaakt: "Het spijt me, dat ik op zo'n emotionele wijze gereageerd heb", sprak de trainster van Gretha Smit. "Ik heb het nooit zo bedoeld. Het is de emotie van de Olympische Spelen, ik had me beter in de hand moeten houden."
heeft ze ook d'r excuses gemaakt aan de andere 15 deelneemsters?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 februari 2006 @ 10:20:47 #94
862 Arcee
Look closer
pi_35503371
quote:
Op zondag 26 februari 2006 09:55 schreef maril het volgende:
Als Ingrid praat over een Nederlands belang, dan verwacht ik dat ze ook achter Renate staat. Ze wint op de drie kilometer zilver. Waarom zou ik dan moeten twijfelen?
En op de 5km wordt ze 9e.

Arme Gretha.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 26 februari 2006 @ 10:44:01 #95
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_35503645
niks arme Gretha...het is nu eenmaal niet anders...
ik vind het gewoon raar dat haar trainster andere schaatsters zo in twijfel trekt omdat zij zich wel geplaatst hebben en eventueel minder zouden presteren dan Gretha
pi_35503794
quote:
Op zondag 26 februari 2006 10:20 schreef Arcee het volgende:

[..]

En op de 5km wordt ze 9e.

Arme Gretha.
Dat is nou zo lullig dat mensen nu gaan schemeren met het feit dat Groenewold 9e is geworden en dat Smit wel ff een medaille zou halen , leuk voor Gretha ze heeft always gewonnen.
Topsport is hard, Gretha moeten ze steunen en niet zo gaan bedelen
Je mag aan andere sporters niet vragen of ze hun plaats afstaan ik vind dat not done.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_35503857
Dit vind ik wel heel erg laag van Paul.
  zondag 26 februari 2006 @ 11:04:46 #98
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zondag 26 februari 2006 @ 11:13:31 #100
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_35504083
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:11 schreef dolle_hond het volgende: