de parel van het noorden, groningen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:13 schreef minimax het volgende:
waar moet ie vandaan komen?
Isdn denk ik niet, al durf ik dat niet te zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:22 schreef Mark_Boelen het volgende:
Zijn deze ook geschikt voor isdn??
Parel van het noorden is groningen??
genoteerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:21 schreef minimax het volgende:
ah hier vlak bij dus
5 euro geboden dus!
dank je!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:24 schreef minimax het volgende:
daar kan ik zelfs antwoord op geven, nee geen isdn voor de 510
Kunnen ze opnieuw instellen bij de computerwinkel geloof ik!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:28 schreef splendor het volgende:
Misschien een beetje offtopic maar ik heb ook zo'n ding en een niet nader te noemen persoon (bedankt broertje) heeft het wachtwoord veranderd dus ik kom er al een tijdje niet meer in om porten open te gooien, hoe reset je zo'n ding eigenlijk? Normale reset werkt niet.
genoteerd!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:28 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
ik bied 20 euro voor de 4 ports!
1 Make sure the SpeedTouch™ is powered on.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:28 schreef splendor het volgende:
Misschien een beetje offtopic maar ik heb ook zo'n ding en een niet nader te noemen persoon (bedankt broertje) heeft het wachtwoord veranderd dus ik kom er al een tijdje niet meer in om porten open te gooien, hoe reset je zo'n ding eigenlijk? Normale reset werkt niet.
Je hebt gelijk ik zal het aanpassen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:31 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
ik heb de 1 ports, 2 ports bestaat niet
maar mijne is verrot
Modem verrot omdat in je config 1,6 mbit staat ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:29 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
[..]
1 Make sure the SpeedTouch™ is powered on.
2 Power off the SpeedTouch™ by pressing the power button until all LEDs turn off.
3 Press the power button once again (shortly).
4 As soon as the Power/System LED is flashing green, press the power button once more (shortly).
5 The Power/System LED stops flashing to become solid green. After six seconds, it
starts flashing green again. Press the power button once more (shortly).
6 All LEDs flash green once.
7 The SpeedTouch™ reboots and will come online with factory default settings.
bovenstaand werkt! heb er net mee zitten kloten maar kwam er uiteindelijk achter dat mijn speedtouch 510 redelijk gaar is :s hij geeft ipv 6mbit 1,6mbit aan in me config!
btje jammer dus. vandaar dak ook graag bovenstaande modem wil kopen
Misschien dat deze discussie naar DIG kan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:26 schreef Bauhaus het volgende:
[..]
Modem verrot omdat in je config 1,6 mbit staat ?
Bedoel je de status pagina ?
Welke versie heb je, de oude of de nieuwe ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |