Schijt admiralsquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Neuh, die beginnen in maart aan het nieuwe seizoen. Dat wordt dus weer genieten van de grasmat en de 10-yard lijnen
Lelijk is het niet nee, sfeervol soms wel maar vaak gewoon nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:00 schreef twi het volgende:
De ArenA is absoluut geen lelijk stadion, het is alleen onpraktisch en onsfeervol, je kunt er verder ook niks meer mee qua alternatieve inrichting, wat gewoon een constructiefout is van jewelste.
oe scherpquote:
Heb ik wel eens van gehoord ja. Mensen die dat totaal niet laten blijken ookquote:
Er ligt ergens in Amsterdam nog een stadion waar ze prima in passen, met grasmat die typisch past bij American Football wedstrijden en alle honderd fans van de Admirals kan herbergen:quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Schijt admiralslaat die lekker tijdens de zomer klooien ofzo
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Er ligt ergens in Amsterdam nog een stadion waar ze prima in passen, met grasmat die typisch past bij American Football wedstrijden en alle honderd fans van de Admirals kan herbergen:
[afbeelding]
Dan kunnen ze elke keer het stadion uit om de bal op te halenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
ze mogen vanaf volgend seizoen in de Hout
![]()
Hehequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Dan kunnen ze elke keer het stadion uit om de bal op te halen
Iedereen heeft wel eens last van typ polioquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik wilde je alleen op je fout wijzen![]()
Ga maar naar www.ajax.nl en dan bovenaan tickets, weer tickets en dan een competitieduel uitkiezenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:35 schreef Nega het volgende:
Chagrijn he
Ik heb genoten trouwens gister, jammer van de 2-2.. maar mooie wedstrijd.
Iemand trouwens enig idee hoeveel een kaartje dit seizoen voor competitiewedstrijd in vak124 kost?
verschilt per wedstrijd he, normale wedstrijd 24,50, tegen psv is het bv iets meer 31 euro ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:35 schreef Nega het volgende:
Chagrijn he
Ik heb genoten trouwens gister, jammer van de 2-2.. maar mooie wedstrijd.
Iemand trouwens enig idee hoeveel een kaartje dit seizoen voor competitiewedstrijd in vak124 kost?
Zeg, heb jij de rijen buiten niet gezienquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Leuke wedstrijd, zat zelf in vak 402
Ik blijf me wel verbazen over mensen die te laat komen.. Is het nou zo moeilijk om rond 20.40 op je plek te zitten/staan
Liever iets te laat binnen dan te vroeg weg. Zelf ben ik altijd 1 tot 1,5 uur van tevoren al in het stadionquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Leuke wedstrijd, zat zelf in vak 402
Ik blijf me wel verbazen over mensen die te laat komen.. Is het nou zo moeilijk om rond 20.40 op je plek te zitten/staan
Ik altijd half uur van te voren minimaal, ik ga altijd 1 uur en 10 minuten van te voren weg en ik woon op 15 minuten fietsen ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Liever iets te laat binnen dan te vroeg weg. Zelf ben ik altijd 1 tot 1,5 uur van tevoren al in het stadion
ik zie niets hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zeg, heb jij de rijen buiten niet gezien![]()
Ik zou het doen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:04 schreef Roeni3 het volgende:
Twijfel nu eigenlijk wel een beetje of ik misschien toch niet naar Inter - Ajax moet gaan. Ik zit rond die tijd in Bologna, wat maar anderhalf uur reizen van Milaan is. Via een vriend kan ik aan een kaartje komen als ik wil, maar die prijzen he... Die 53 euro kan ik goed voor mijn eigenlijke reis gebruiken.
![]()
Ruilen?? Mag jij mijn tv lenen voor een avondjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:04 schreef Roeni3 het volgende:
Twijfel nu eigenlijk wel een beetje of ik misschien toch niet naar Inter - Ajax moet gaan. Ik zit rond die tijd in Bologna, wat maar anderhalf uur reizen van Milaan is. Via een vriend kan ik aan een kaartje komen als ik wil, maar die prijzen he... Die 53 euro kan ik goed voor mijn eigenlijke reis gebruiken.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |