Nee echtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik bedoel op de manier van : "hoe gaan we de users laten kiezen welk logo we erin doen".
Dan moet je verder je klep erover houden en niet zeuren dat er gestemd word op een logo die jij niet leuk vindquote:
Dat kon inderdaad ook, maar hebben wij niet gedaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:11 schreef DjDev het volgende:
[..]
Je zou het ook gewoon zo kunnen doen
Best Logo Ever: KWARTFINALE
Precies.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:11 schreef DjDev het volgende:
[..]
Je zou het ook gewoon zo kunnen doen
Best Logo Ever: KWARTFINALE
Omdat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat kon inderdaad ook, maar hebben wij niet gedaan.
Dat doet elke user die zijn of haar logo er heeft staan neem ik aan. Zou jij ook doen, toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee echt?
Ik bedoel dus: Noem eens een nadeel van het stemmen in het topic zelf onder je eigen nick.
Waar heb je het nu overquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat doet elke user die zijn of haar logo er heeft staan neem ik aan. Zou jij ook doen, toch?
Luie...laat ook maar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij geen zin hebben om te tellen.
Nou zeg, wat heb je er toch veel voor overquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij geen zin hebben om te tellen.
Precies wat jij zegt.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Precies wat jij zegt.
Stel..
Jouw logo staat er tussen, je denkt : "jaa, ik wil mijn logo eigenlijk wel het liefst als SC logo."
Dan kies je toch je eigen logo, en niet het van een ander?
Dude...er zijn meer users @ PUB dan mensen die een logo maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Precies wat jij zegt.
Stel..
Jouw logo staat er tussen, je denkt : "jaa, ik wil mijn logo eigenlijk wel het liefst als SC logo."
Dan kies je toch je eigen logo, en niet het van een ander?
Wij kiezen voor een andere manier. Klaar. Wat is je probleemquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou zeg, wat heb je er toch veel voor over.
Mijn probleem is, is dat het niet eerlijk is. Hoe vaak moet ik dat nu nog herhalen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij kiezen voor een andere manier. Klaar. Wat is je probleemdat jij het anders zou hebben gedaan is mijn probleem niet.
Dan nog, ze kunnen nu toch ook op hun eigen logo stemmen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:17 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dude...er zijn meer users @ PUB dan mensen die een logo maken.
Overigens kan je ook gewoon een regel invoeren dat mensen die een logo hebben gemaakt niet op hun eigen logo mogen stemmen
Het probleem is dat je iets niet doet wat je wel moet doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij kiezen voor een andere manier. Klaar. Wat is je probleemdat jij het anders zou hebben gedaan is mijn probleem niet.
Niet. Je standpunt is duidelijk. klaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn probleem is, is dat het niet eerlijk is. Hoe vaak moet ik dat nu nog herhalen?
"wij" .quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Niet. Je standpunt is duidelijk. klaar.
Wij kiezen anders dan jij voor ogen had. Daar kunnen wij niks aan doen.
Je bent dus te lui om je een beetje in te zetten voor je forumquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij geen zin hebben om te tellen. En voor een andere manier hebben gekozen.
Nee, totaal niet. Wij kiezen voor een andere manier. Klaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je bent dus te lui om je een beetje in te zetten voor je forum![]()
O ja?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Wij kiezen voor een andere manier. Klaar.
Overigens moet je eens ophouden met dat "klaar"quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij geen zin hebben om te tellen. En voor een andere manier hebben gekozen.
Als je nou gewoon iedereen zijn stem uit laat brengen, en dan misschien wel een heel kwartierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Wij kiezen voor een andere manier. Klaar.
Oja? Ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:22 schreef DjDev het volgende:
[..]
O ja?
[..]
Overigens moet je eens ophouden met dat "klaar"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |